– -Kérdőív- – FRISSÍTVE/zenék

Üdv! Dodgersnél láttam ezt a kérdőívet és a poén kedvéért én is kitöltöttem. Úgy se volt már egy hete új poszt. A 2010-es évre vonatkozó, ixelgetős részt kivettem. A Tovább gomb után megnézheti akit érdekel. : )

Más: lehetséges posztok a jövőben: Raidou 2, Persona 1 vagy Breath Of Fire 1.

001. Neved – Krisztián
002. Nicknév – Wagner, úgy 2006. óta.
003. Horoszkópod – Skorpió.
004. Pasi vagy csaj – …
005. Általános suli(k) – egy volt.
006. Közép suli(k) – 2007-ben befejezve, rajz szak.
007. Fősuli(k) – egyszer jelentkeztem, kellett volna még 1 pont.
008. Haj szín – barna.
009. Hosszú vagy rövid – hosszú, úgy 8 éve.
010. Zajosan vagy nyugisan? – inkább nyugisan, de zaj is jó néha.
011. Bemcsis vagy farmeres? – próbáltam utánanézni, hogy mi ez a szó, de nem találtam meg, így marad a farmeres.
012. Mobil vagy fényképező – Mobil.
013. Egészség mánia van? – No.
014. Ivás vagy dohányzás – Ivv.
015. Bele vagy esve jelenleg valakibe? – Mindenkibe.
016. Evés avagy ivás? – is-is.
017. Piercingek – nekem nincs.

VOLTÁL VALAHA…
019. …repülőn? – Nem.
020. …kapcsolatban? – Igen.
021. autó balesetben? –No.
022. …verekedésben – Yesh. Egyiknek az lett a vége, hogy bedobtak a padok közé és átrendeződött az osztályterem. Általánosban meg földhöz vágott egy dzsúdós gyerek mert bemutattam neki.

AZ ELSŐK & UCCSÓK:
023. Az első fülid – What do you mean?
024. Első legjobb barátod – elsős általánosból, talán.
025. Első díjad? – Nem tudok ilyet felidézni hirtelen.
026. Első szerelem – Gimi elején.
028. Első nagy nyaralásod – Jó régen volt.
029. Utolsó ember, akivel beszéltél: Ha IRL, akkor tesóm. Neten Márkusszal tárgyaltuk ki Liszt Ferenc magyar rapszódiáját.
030. Utolsó ember, akivel IM-tél. – ?????
031. Utolsó ember, akivel filmet néztél – Apámmal.
032. Utolsó kaja, amit ettél – Az előbb ettem egy csokis Győri Édest.
033. Utolsó film, amit megnéztél – Rámbó Kettőt életemben először.
034. Utolsó dal, ami hallgattál – Vivaldi – Négy Évszak/Tél, tegnap este.
035. Utolsó dolog, amit vásároltál – 1090 forintos, tányér nagyságú dupla burger.
036. Az utolsó ember, akit megöleltél – egy régi cimborát, ittas állapotban.

KEDVENCEK:
037. Étel – Nincs kedvenc. : )
038. Italok – Tea, szörp, sör, pálinka, vodka, abszint, jéger.
039. Ruházat – Farmer vagy fekete nadrág. Ing (kék, szürke, fekete) vagy Póló, bőrkabáttal.
040. Könyvek – Salinger: Zabhegyező, Bulgakov: Mester és Margarita, Golding: Legyek Ura, Orwell: Állatfarm, Kurt Vonnegut: összes, Rejtő Jenő: bármelyik, Moldova György: Abortusz Szigetek, Milan Kundera: Búcsúkeringő. Meg esetleg egy kis Stephen King-féle ponyva horror.
041. Zene – progresszív rock (Pink Floyd, King Crimson, ELP), jazz-ből bármi, régi és modern (J. Pastorius, P. Metheny, J. Scofield, E. Truffaz, Dresh), avantgárdból Naked City, punkból hazai és külfölfi, de jöhet a szokásos Doors, Hendrix hippizene, hard rock és egyéb dolgok is mint Metallica, Nirvana, Red Hot Chili stb…
042. Virágok – Kaktusz is cool.
043. Színek – kék, zöld, lila.
044. Filmek – Aliens, 28 nappal később, Watchmen, Disctrict 9, Terminator 2, Neverending Story, Ponyvaregény, Reservior Dogs és bármi ami Tarantino, Fight Club, This is England, Kick/Ass, Amerikai História X, Zatoichi és egyéb Kitano filmek, Sleepy Hollow és egyéb Johny Depp filmek, American Beauty, pár anime is mint Satoshi Kon filmek vagy Akira, Ghost in The Shell..
045. Pózok – ??????.
046. Tantárgy – Rajz.

JELENLEG:
067. Mit eszel – Semmit.
068. Mit iszol – Semmit.
069. Lassan nekilátok a… – Posztírásnak.
070. Zene, ami hallgatsz… – Semmit, de lassan beteszem a Minutemen – Double Nickels on the Dime című albumot.
071. Mai terveid – punnyadás, esetleg a Raidou 2 befejezése.
072. És vársz arra, hogy… – valami történjen.

A JÖVŐBEN:
073. Szeretnél gyerekeket – No. Ha cigány lennék akkor kilencet.
074. Meg akarsz házasodni? –Mostanában biztos nem.
075. Karrier tervek a fejedben? – olyat csináljak egyszer ami igazán nekem való.

VAGY EZ VAGY AZ:
076. Szemek vagy száj – Szem.
077. Alacsonyabb vagy magasabb – Magasabb.
078. Romantikus vagy spontán – Spontán.
079. Izmos kocka has, vagy erős karok – Jöhet minden.
080. Érzékeny vagy hangosabb – Én vagy te?
081. Kapcsolat keresés avagy meglévő kapcsolat – Nem keresek, jön magától ha a sors úgy akarja.
082. Bajkeverő vagy hezitáló – Nem tudom.

MEGESETT MÁR, HOGY…:
083. Elvesztetted a szemüvegedet/kontaklencséidet? – Nekem nincs, de másét már levertem és kaptam érte egy mellbeöklözést.
084. Szöktél már el otthonról? – Nem.
086. Öltél már? – Legyet, minden mennyiségben.
087. Összetörted már valaki szívét? – Hmmmm, talán nem.
088. Voltál már letartóztatva? – No.
089. Sírtál mikor meghalt valaki? – Igen.

HISZEL:
090. Magadban? – yesh.
091. Csodákban? – őőőőőőőő
092. Szerelem első látásra? – Nem.
093. A Mennyben? – A Menny létezik minden ember lelkében, csak meg kell találnunk. Amúgy nem…
094. A Mikulásban – ….
095. Az első randis szexben? – Ahogy Dodgers is írta: A pia csodákra képes állítások szerint.
096. Csók az első randin? – Megint csak az előbbi mondat.

VÁLASZOLJ ŐSZINTÉN:
097. Van olyan ember, akivel szeretnél együtt lenni ebben a percben? – Nincs : )
098. Úgy igazán elégedett vagy azzal a hellyel, ahol jelenleg tartasz az életedben? – Semmiképpen.
099. Hiszel Istenben? – Nem úgy neveltek sajnos.
100. Megjelölsz 20 embert ebben a kvízben? – Inkább eszek valamit ebédre.

Címkék:

19 hozzászólás to “– -Kérdőív- – FRISSÍTVE/zenék”

  1. skydragon.hu» Blog Archive » Kérdőív Says:

    […] a sorba és én is kitöltöm azt a kérdőívet, amit Dodgers és Wagner kolléga is bátorkodott. […]

    Kedvelés

  2. BenyoBoy Says:

    Bemcsi = (be)melegítő, amúgy király lett, Dodgersé is, lehet lopom.

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Melegítő? xD És ezt te honnan tudod? Amúgy lopjad, kíváncsi vagyok.

    Kedvelés

  4. Péter Says:

    Krisztián és hosszú haj, mint egyik haverom öccse. =)

    rajz szak -> Ezen anno gondolkodtam én is, de sajnos sose voltam nagy tehetség, igaz azt mondják a gyakorlás (itt is) sokkal többet számít.

    sör, pálinka, vodka, jéger -> Na akkor veled már tudnék mit inni, abszint jaj, azt egyszer nagyon benéztem. =D

    olyat csináljak egyszer ami igazán nekem való. -> Én is ezt mondtam anno, de sajnos a sárga csekkek nagyon meggyőzőek tudnak lenni, ha arról van szó.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Hát igen, muszáj gyakorolni/fejlődni/tanulni meg sokat számít egy jó tanár is, viszont kell hozzá valamilyen szinten egy alaptehetség vagy alkalmasság. : D

      Abszint általában érdekes élményekhez vezet. Egyszer MV fesztiválon tisztán ittuk és képszakadás után fölébredtem egy random faluban és fogalmam nem volt hirtelen, hogy mi történhetett.

      Kedvelés

  5. Visor Says:

    Elérted ezzel, hogy én is kitöltsem :DD

    Kedvelés

  6. Dodgers Says:

    Bemcsi mint melegítő? Na erre se jöttem volna rá magamtól egy jó pár évig.

    Rajz (szak) -> Ez az amiben világéletemben béna voltam (kettes-hármassal átevickéltem mindig), pedig a családban azért vannak jól rajzoló emberek. Ahogy láttam a mostani rajzaidnak jót tett anno ez a szak.

    Pink Floyd -> jó elvtárs, thumbs up.

    Rambo 2 -> ha nem láttad a harmadik részt akkor azt is pótold be, hamisítatlan B-eposz, az első két rész viszonylagos komolysága nélkül.

    GitS/Akira -> szintúgy thumbs up, a Kitano filmekre meg lassan ideje volna már lecsapnom, jó ideje nem láttam jó élőszereplős filmet.

    sör, pálinka, vodka, jéger -> két középsőnél legfeljebb az italt tölteném neked, csak belém ne kerüljön egy korty se.🙂

    Btw Raidou 2 post várós.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Érdekes, hogy ilyen komolyan vették nálatok a rajzot. Pedig ahol nem az a lényeg ott általában mindenkinek jobb jegyet adnak.

      Rambo 3 – majd megnézzük ha adja a tévé. xD De azt olvastam, hogy az első volt még a legkomolyabb. Ott a főszereplő se volt az a tipikus hős.

      Kitano – Akkor kezd a Zatoichi-val az könnyedebb vagy Brother-rel (azt még mindig nem láttam) mert ugye az yakuzás és nem olyan elvont. Többi már lehet, hogy túl elvont lenne nálad. : )

      Raidou 2 – megírtam..szóval sikerült a tegnapi feladat végrehajtása. Rekordidő alatt meg is lett, fél óra…

      “csak belém ne kerüljön egy korty se” Rosszul vagy tőle vagy mi?😀 Én rummal voltam így egy fél évig, hogy nem bírtam ránézni még a sportszeletre sem.

      Kedvelés

      • Dodgers Says:

        “Érdekes, hogy ilyen komolyan vették nálatok a rajzot.” -> Ezt azóta is furcsálljuk mi is, de gondolom úgy volt vele a tanár hogy ha valószínű úgyse olyan szakirányba megyünk majd tovább ami megköveteli a rajzot akkor tökéletesen mindegy mit kapunk rá amíg nem egyes. Nem mintha bánnám, így is jó kikapcsolódás volt az óra a száraz irodalomórák után.

        “Rosszul vagy tőle vagy mi? :D” -> Mondjuk úgy elég volt egyszer megkóstolnom ahhoz hogy utána egy jó ideig (értsd: soha) ne kívánjam.🙂 Persze ha nagyon muszáj vagy nincs más, sok vízzel elmennek, de ha mindenképp inni akarok akkor maradok inkább a bevett párosnál (sör/jéger).

        Kedvelés

  7. Elhaym Says:

    Ha lesz egy kis időm akkor én is kitöltöm.🙂

    Kedvelés

  8. Kérdőiv « Peter's Blog Says:

    […] nem töltöttem volna ki, de ha már a fél blogrollnak megvolt (Benyo, Dodgers, Skydragon, Wagner) akkor gondoltam én se maradok ki a mókából. […]

    Kedvelés

  9. hibikishingo Says:

    Majd meglátom, hogy kitöltöm-e. Vicceseket írtál. Egyébként egy Persona 4 leírásnak tudnék örülni. X3

    Kedvelés

  10. Kérdőív « Elhaym Blogja Says:

    […] Wagner és Dinky blogján láttam ezt  a kérdőívet először, mivel sokan kitöltötték ezért én sem szeretnék kimaradni. […]

    Kedvelés

  11. Leara Says:

    Ezek jók😀. Én is mindig eltervezem, hogy kitöltök egy ilyet, de aztán kimegy a fejemből😄.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

