Helyzet #14

Már most megy a készülődés Karácsonyra. Volt itt már minden, idegbaj, ablakpucolás evés közben, világító díszek felrakása, giccsparádé, függönyvasalás… de azt még mindig nem tudom mit vegyek majd az ősöknek. Tesónak nem volt nehéz választani. : ) Igaz, hogy még van vissza két hét de már elmentettem a karácsonyi poszt draft változatát. Leginkább az eddigi blogstatisztikákról lesz szó benne, hisz nem is emlékszem mikor volt vagy volt e egyáltalán ilyen.

WordPress:

Csináltam kategóriát képregényeknek és a könyveknek is kéne majd külön, ne csak mindig game téma legyen. : ) Bár a könyvek téma valahogy nem illene bele az összképbe. Mit szóltok kedves blogtársak? Lassan kiteszem a hópelyheket is.

Rajz:

Már régen befejeztük a Star Wars-os szobafestményt, de csak most kaptam meg a fényképeket:

Anime/Manga

Továbbra is  a HxH manga és anime érdekelnek a legjobbak, tök jó ezeket párhuzamosan követni. A Madhouse új sorozata pedig egyre jobb lesz. A tizedik részben látható Hisoka fightról valaki tegyen fel egy videót mert nagyon profi volt. Ha már az ilyen lényegtelen harcokat enynire részletesen megcsinálják akkor mi lesz itt KÉSŐBB?? A mangában pedig köv héten megint választás, vajon Leorio megnyeri? 🙂

One Piece-ből még mindig jegelem a mangát, az animét viszont nézegetem felelevenítésképpen.

Ja és beszereztem a legújabb magyar kiadású Kenshin-t merthogy ez az egy Mangafanos cucc maradt amit követek. Az animét nem láttam és a mangát se olvastam még angolul, valszeg ez így is fog maradni. Nagyon tetszett ez a kötet mert láthattunk többet Kenshin mesteréből. Aoshi (a Ruroken Iori Yagamija) is akciózott egyet végre, láthattunk újabb arcokat a Tíz Katanából és Shishiónak is volt egy epic megmozdulása. A végére pedig nagyon szórakoztatónak bizonyult a Sannosuke/Cho/Saito hármas. Viszont jól elhúzódik ez az arc, de van egy olyan érzésem, hogy minél hosszabb az egész annál ütősebbre sikerül majd a vége.

Sorozat:

Karácsonykor jön a Doctor Who special, januárban pedig a Sherlock! Aztán lassan lehet nézni az új Spartacust is. : ) A trailre alapján úgy néz ki, hogy hozzák az elvárható színvonalat és én nem fogok rinyálni, hogy az új főszereplő nem olyan jó mint a néhai Andy Whitfield. Ja és faterral elkezdtem lesni a Dextert az elejétől. Eléggé ismert a cucc, de én még csak most néztem bele először. Három rész alapján azt kell mondjam egyáltalán nem rossz. Egy sorozatgyilkosról szól aki laborosként dolgozik a rendőrségnek és közben szedi a saját áldozatait egyfajta igazságszolgáltatóként. : )

Game:

Semmi érdekes megjelenés nem lesz mostanában. Félretettem a JRPG-ket (mert P1 és BoF1 elég fostos) és megy a darálás a Samurai Shodown 4-ben. Haohmaru-val sikerült új időrekordot felállítani és a 20-as kombók is összejönnek már. : D Mellette nekiláttam a Disciples 2-nek a Mountan Klánnal, azaz a törpékkel. Mert az alap játékból két fajjal még nem vittem végig a kampányt. Karakteremet egy Warhammer szereplő alapján neveztem el. xD Eddig nagyon nem csíptem ezt a fajt, meglátjuk végig bírom e vinni velük. Ezzel is javulhat a Backloggery statisztikám.

Más:

Pár napja elhunyt Jerry Robinson aki a  40-es években kitalálta Jokert.

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 hozzászólás to “Helyzet #14”

  1. Dodgers Says:

    WordPress:
    Ha van képregény kategória, amellé simán belefér a könyv is szerintem, lényegében mindkettő ugyanaz ha úgy vesszük. 🙂 Elütni valóban elüt a blog témájától egy kicsit, de amondó vagyok hogy a változatosság gyönyörködtet.

    Rajz:
    Ennek már az eredetije is tetszett, de a hozzáadott, hasonlóan jól megrajzolt mini-lépegetővel (nem tudom mi a hivatalos neve) és az utalással csak még jobb, ötletesebb lett.

    Anime/manga:
    Ha valóban ilyen részletesen megmunkált eddig a mostani HxH sorozat, akkor plusz egy ok arra hogy levadásszam az eddigi részeket. Már leírás alapján is bőven ígéretesnek látszik (továbbra is) ha a mangához való hűséget nézzük, pláne úgy hogy a YYH-hoz hasonlóan fillereknek sincs semmi nyoma.

    Más:
    Ahhoz képest hogy Joker megalkotójáról van szó elég csendesnek tűnnek a híradások ilyen téren, konkrétan itt értesülök róla először. Pedig simán megérdemelne több publicitást a dolog, eleve már azért mert egy nagyon jól eltalált figurát adott a világnak. Talán pont amiatt kedvelem a figurát ami miatt Batmant is: semmi random überpóver, bizonyos értelemben “csak” egy átlagember a sok közül akinek rosszul osztott lapot a sors és akire erősen ráférne egy elmeorvosi kezelés.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Már meg is írtam egy könyvajánlót. De olyannyira nem illik a bloghoz, hogy sztem ki se rakom. Max nyitok még1 blogot. xD De ha valami nerd Alien/Warhammer/Predator/Stb könyv lenne még azt mondanám, hogy elférne egy kategóriában a képregény mellett, de így.. Nem ‘tom. 😀

    Rajz:
    Thanx, De megnézed, a falra fel van ragasztva ideiglenesen az eredeti nyomtatvány. Már azon is rajta volt az I’am your father szöveg, szal nem mi találtuk ki. 😀 A mininek én se tudom mi a neve.

    HxH: továbbra is azt mondom érdemes elkezdeni. Bár az utóbbi 11. rész nekem nem tetszett mert a szívkitépésre egy nagyon érdekes cenzúrát alkalmazott a Madhouse: Killua egy kis tasakba tette az ellenfél szívét csak azért, hogy a gyerekek ne láthassák ahogy ott dobog… omg De egyszer elnézzük az ilyen butaságot.

    Joker meg hát… róla annyit, hogy Batman nem lenne az igazi nélküle. Amúgy én a Topless Robot-nál értesültem a hírről. Elég jó site, szerintem. http://www.toplessrobot.com/

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

