Spoilers! Avagy VTM: Bloodlines – FINISHED

UPDATE jan 19.

A második végigjátszás végén (Toreador karakterrel) összejött a good Anarch Ending ami megint epic, sőt jobb mint a LaCroix ending. A második végigjátszás már sokkal könnyebben és gördülékenyebben ment és kétszer olyan jó karaktert tudtam csinálni. Itt vannak a statjai ha valakit érdekel:

A LaCroix endinget sikerült összehozni. Vagyis Jack szépen beszívatott minket és meghaltunk, LaCroix és a karakterem is. xD Nagyon poén, a befejezést a videó utolsó két percénél lehet megnézni.

Nem is tudom milyen karakterrel kezdjem el legközelebb. Valami nagyon rábeszélőkés vámpírt kéne majd összehozni.  : D

Itt vannak a főboss előtti statjaim egyébként:

Címkék: , , , , ,

17 hozzászólás to “Spoilers! Avagy VTM: Bloodlines – FINISHED”

  1. siklara Says:

    Hát ezen besírtam a röhögéstől, szegény LaCroix. 😀

    Ha rábeszélős karit akarsz, indíts egy torreador szépfiút, egyszer egész sokáig elvittem a játékot vele és nagyon élveztem. 🙂

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Hát én is. 😀

    Nah igen torreador-t indítottam már megvolt a menet Jeanette-el. : ) És az a vicc, hogy csajt indítottam…
    Csak az a gáz, hogy így nem fogja futni lopakodásra és egyebekre. Viszont sok mindent meg lehet oldani szövegeléssel. Pl a bombagyártó fószereket ki se kellett nyírnom.

    Kedvelés

  3. siklara Says:

    Már fogalmam sincs, én hogyan menedzseltem a pritibojomat, de emlékszem, hogy a múzeumban (tudod, a filoraptorral :D) pl. lopakodtam. Jeanette is hatalmas karakter, imádtam, amikor a “nővérével” veszekedett. 😀

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Én az első végigjátszásnál kinyírattam Jeanette-t. : ( De most nem. : ) Megoldottam valahogy. Meg ahogy mondod a múzeumnál kell a lopakodás, bár azt anélkül is meg lehet oldani. De pl néhány küldetésnél nem is kapsz xp-t hogyha megölsz valakit. Pl a nosferatu hacker feladatainál. Meg a LaCroix-féle hajós pályán mérges lesz a főnök ha leölöd a zsarukat. Szóval szerintem muszáj egy kicsit sneak-re is adni, mindenhogyan.

    Jeanette/Therese résznél nagyon meglepődtem mikor kiderült, hogy mi a helyzet. 😀

    Kedvelés

  5. hibikishingo Says:

    Kár, hogy nincs vérfarkasos bloodlines. Én is kipróbálom majd ezt a játékot, ha túlteszem magam a vámpírok iránti gyűlöletemen. Aooooooooooo!!! Falkatársaim, testvérem! Gyűljetek ide, leszámolunk ma este minden pesti vámpírral! Aooooooo!!!!

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Van benne vérfarkas, de csak ellenfélként.. és nem lehet megsebezni semmivel se. : ) Amúgy látom jól vagy. : D

    Kedvelés

  7. hibikishingo Says:

    -Just bought Werewolf: The apocalypse guide book.
    -Will play with some friends.
    -Will go rampaging the city after each game. 😄

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Aha. Az is valami World of Darkness-féle szerepjáték és könyvsorozat? 😀

    Kedvelés

  9. hibikishingo Says:

    Of course. 😀 Ezt ismerem a legjobban az összes world of darkness közül.

    Kedvelés

  10. -OJ- Says:

    Rábeszélésre a Toreador a legalkalmasabb, nemtől függetlenül. Csak azzal tudtam kibékíteni a nővéreket.

    És Én elsőre sem ‘nyitottam ki’. Jól jártam 😀

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Nagyon jó volt a Toreador kari, de kb. a Hollywood résztől nem sokra megyünk a rábeszéléssel ezért nem árt az akciózás irányába fejleszteni. A nővérek kibékítéséhez szerintem nem is kellett persuation, csak jókat kellett válaszolgatni.

      Amúgy közben rájöttem, hogy a Celerity a legjobb skill. 😀

      Kedvelés

  11. Sunyi Nyufi Says:

    Szerintem még mindenképp iktass be egy Malkavian végigjátszást is, mert az durván poén, és nem csak azért, mert a Malk őrült és beszélget a stop táblával meg a tévével, hanem mert Malk karakter mindent tud. Mindent. Az elejétől fogva.

    PS.: VV>Jeanette

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Az első végigjátszásnál Malk karakterem volt. De ahogy elnézem ezt nem írtam bele a szövegbe, szóval nem csoda, hogy nem vetted észre. xD

      “VV>Jeanette” +1 : )

      És amúgy szerintem a jó fejlesztésnek az a titka, hogy Research-öt felvigyük 9-re mert a skill tanító papírokat kétszer el lehet nyomni egy bug-nak köszönhetően. Bár ezt nem kérdezte most senki, csak mondom, hogy ez egy elég jó módszer a mindenhez értéshez.

      Kedvelés

      • Sunyi Nyufi Says:

        Óóó, pedig direkt át is olvastam az egészet mielőtt kommenteltem, de persze a második képet nem néztem meg elég alaposan, mert akkor feltűnt volna 😀 Bár én Malk pasival játszottam, mert neki sokkal jobbak a szerkói szvsz :3

        Nekem a VtMB az egyik olyan játék, ahol soha nem éreztem úgy, hogy nagyon szükséges a mindenhez értés, sőt igazábóla hiányosságok érdekesebbé teszik a játékot 🙂

        Jah, és ha már Malk meg Toreador-od volt, akkor állítólag még érdemes Temere-t és Nos-t kipróbálni 🙂

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Már csak a változatos ruhák miatt is érdemes kipróbálgatni minden karaktert, meg ugye a befejezések is elég érdekesek.
        Nem a Malk férfinak van ilyen Ali G. kinézete? xD Csak a trailerben láttam valami olyasmit.

        Nem szükséges a mindenhez értés, valóban, de azért jó. Szeretek olyan karaktert csinálni ami nagyjából mindent tud. Megnézed az első képet nagyjából ért is a legtöbb dologhoz. Meg rájöttem 5-ös sneak bőven jó már, abból pl nem kell több.

        Temere az melyik? Amelyik hányik a patkánytól? 😀 Nosferatu meg túl ronda… és a szado-mazós ruhái….

        Kedvelés

      • Sunyi Nyufi Says:

        Most hogy mondod, tényleg Ali G stílus 😀 Én leginkább a kalapja miatt imádom http://tiredbutwired.com/wp-content/uploads/2011/10/vampire-masquerade-bloodlines-cat-in-hat.jpg

        A Temere az a vérmágiás klán, akiknek a vezetője csinálta a gargoyle-t. Állítólag egészen érdekes velük játszani, bár én velük még nem vittem végig. Nosferatu-ban meg az a poén, hogy ronda 😀

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Jópofa ez a kalap. 😀

        Ja igen a Strauss volt a vezetőjük, erre még emlékszem. Kíváncsi vagyok milyen lehet mágiás karakterrel menni ebben a játékban.

        Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

