Helyzet #14

Game

A Bloodlines után megjött a kedvem további CRPG-k bepótlásához. Az a helyzet, hogy még mindig van választék. Minek ruházzak be új gépre? Skyrim miatt? Dragon Age miatt? Amikor elég visszamenni a múltba és választani a következő gamek közül.

Tehát a következőket szereztem be a héten:

  • Arcanum of Steamworks (állítólag ugyanolyan bugos mint a Bloodlines és jó)
  • Gothic 2 (régen kivégeztem az első részt, de nem lett nagy kedvenc, szintén bughalmaz)
  • Vampire TM: Redemption (most telepítem és üvölt a zenéje)
  • System Shock 2 (ehhez jó lenne valami segítség mert sehogy sem akar elindulni XP alatt)
  • Baldur’s Gate (világ legjobb rpg-je, állítólag….)

Amelyik játékba sikerül belemerülnöm arról poszt is lesz, idővel.

Ja és DS-en nyomkodtam az egyik Kirby-t, cukiság 🙂

Számtech

Na és lenne még itt probléma. Egy külső HDD-t akarunk telepakolni, de valamiért csiga sebességgel másol rá a gép. Belső HDD volt NTFS fájlrendszerrel és beleraktuk egy USB-s házba, hogy TV-re rá lehessen kötni. De, hogy mi a szarért olyan lassú, hogy két óra alatt tesz rá 5 gigát? Nem tudom mert a másik 1 terás vinyóra simán pakol normál sebességgel. FAT32-re meg nem tudom formázni DOS-ban sem mert azt írja, hogy 30 gigánál nagyobb vinyót nem tehetek FAT-ba csak NTSF-be. Ajánlottam egy programot (SwissKnife): az meg csak simán becrashel amikor valamit csinálni akarok vele.

Sorozat

Doctor Who karácsonyi rész szhar volt, mondjuk a vége könnyezősre sikerült. Mostanában Dexter-t darálunk ami egyre jobb. Majd egy posztot is össze akarok hozni róla. Ja és végeztünk American Horror Story-val is. Érdekes, hogy milyen happy end jött ki a végére és, hogy minden kiderült, mindenre választ kaptunk. Amúgy igazán jó a feléig volt a sorozat mert akkor még lehetett találgatni, hogy mi miért történik. Rossz utána se lett mert maradt a hangulat és pörgős tempó. Szóval még mindig azt mondom, hogy érdemes megnézni. Ráadásul Jessica Lange kapott egy Golden Globe-ot is az alakításáért.

A jelenlegi híg fos anime iparnak pedig ezt üzenném (ezt a videót már vagy egy éve fel akartam használni valamire xD)

Ja és Leorio For President!

 

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 hozzászólás to “Helyzet #14”

  1. siklara Says:

    Jó kis játékok ezek, az Arcanumot egy időben egész sokat toltam, a System Shock 1-2 pedig még rám is vár, de hogy nem megy XP alatt? Ez azért meglepett. Gugli ezt dobta: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=69958
    A Baldur’s Gatet sose fejeztem be, mert kicsit elrontottam a partimat, de tényleg bitangjó! 😀 A második részt igen.

    A Dextert nézem én is, bár két évaddal le vagyok maradva, nagyon jó. 🙂

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    System Shock-ból kezd elegem lenni. Kétféle verziót is kipróbáltam, olvasgattam utána. Ilyen patch, olyan patch stb.. stb. Beadja a fehér képernyőt amikor indulna a játék vagy kilép a videóknál. Azt jelenti nem támogatja ezt a videókártyát, másikat szedtem az még a menüig se jutott el. Már unom, hogy a pc játékokkal mindig ennyi balhé van. 😛

    BG bitangjó? Akkor lehet inkább azzal kezdem a sort. Majd elválik. 🙂

    Dexter: nem is tudtam, hogy nézel ilyeneket. 😀 Én összevissza nézem amúgy. 4-5. évadot végig láttam. 1-3 -ból pár rész kimaradt. Pl. azt nem láttam ahogy Miguelt kinyírja :(. De majd pótolom visszamenőleg.

    Kedvelés

  3. Skydragon Says:

    Kirby squeek squad 100%-osan kipörgetve nálam már jóideje. ;]

    Kedvelés

  4. Dodgers Says:

    Dune gróf -> nosztalgia a javából. 😀 Jó hogy beraktad, az a véletlen telitalálat a lány szemébe túl epic ahhoz hogy kimenjen a fejemből.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Ügyes vagy Sky, én már most kezdem unni pedig csak 54/120 -nál tartok. :-] A fighter power a legmenőbb amúgy.

    Dune harkonnen geci – felejthetetlen “epic” jelenet egy szar filmből. : )

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

