Capcom mit művelsz…?

Címkék: , , , , , , , ,

20 hozzászólás to “Capcom mit művelsz…?”

  1. Dodgers Says:

    Azt hiszem az ilyesmire mondják azt hogy epic win és fail egyszerre. Nem utolsó szempont hogy ezúttal nem “felejtették” ki Megamant, de van egy érzésem hogy direkt, trollkodás céljából választották a ritka pocsék MM1-es designt, azok miatt akik (jogosan) hiányolták MM-et az MvC3-ból. Ennél már csak az lesz jobb ha UMvC3-ba bedobják ezt DLC-ként…

    Kedvelés

  2. Péter Says:

    Remélem legközelebb Typemoon, Touhou és Eternal Fighter Zero is lesz benne fajin 3D modellekkel, sőt akkor már szervezzék be Mariot és Sonicot, és az összes Tales of the XY karaktert is. Akkor kapunk majd egy igazi Jmugent, ahol 2v2-ben Akuma megküzd Reimuval, még Mario épp Bryan Fury fejére próbál ráugrani. Ugye már ti is nagyon várjátok? =)

    Kedvelés

  3. BenyoBoy Says:

    Ezen egy pöppet én is meglepődtem, mondjuk Pac-Man-t nagyon eltalálták Mokujin testén ülve. Elvileg Leo is benne lesz. Ha ez igaz, akkor első napos vétel.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Dodgers igazad lehet, hogy a trollkodás volt a cél. Azt elérték vele, hogy mindenki WTF-et mondjon az új karakterekre. Addig oké, hogy MM1-es dizájn mert a borítón tényleg ilyen ruhában van. Na de ott azért nem volt ilyen dagadt idióta. 🙂

    Péter én egy Sega Vs. Konami-nak örülnék ahol Ax Battlerrel és Kiryu-val lehetne püfölni Simon Belmont-ot és Draculát. Majd szóljatok ha ilyen fejlesztenek mert a Street Fightert már rohadt módon unom.

    Benyó úgy néz ki már ez a játék is az idétlenség felé megy mint az UMVC 3. Pacmant elővenni pusztán idiótaság volt. Már a Tekkenben sem értettem, hogy mit keres ott egy panda meg egy kenguru a fighterek között.

    Kedvelés

    • BenyoBoy Says:

      Az UMVC3 inkább broken, mint idétlen, már amennyit ln játszottam az egésszel. Tekken-ben Kuma és Roger már a kezdetektől fogva benne voltak, szerintem annyira nem irritáló a jelenlétük, kevesen vannak vele online is. Szerintem ezeknek is a száműzetés lesz a sorsa. A DLC karakterek viszont most ütik ötvenszer a bónusz karaktereket, 8 dolcsi…. zsidó Capcom.

      Kedvelés

      • Wagner Says:

        Miért lenne Broken? 🙂 Ennyi erővel az MvC 2 is broken ahol 900+ hit-es kombókat csinálnak egyesek.

        Kuma és Roger igenis irritálóak, hát még Mokujin mennyire idétlen. Online meg nem játszok, csak Quake 3-mat néha. 🙂

        Kedvelés

      • BenyoBoy Says:

        A 900+ hites combó oké, de amikor az ország egyik legjobb verekedős játék mesterét az általa megadott egy azaz EGY DARAB irány és egy azaz EGY DARAB ütés kombóval rommá vertem Hulk-kal, akkor azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy broken. Amelyik verekedős játékban van god-tier karakter, az onnantól broken.

        Kedvelés

      • Péter Says:

        És itt válik az relatívvá, hogy mi a godtier. Sokan eleve ott vannak tévedésben, hogy a numhitet nézik, ami egyébként csak egy tájékoztató jellegű összeg, ami jugglenél számít, illetve az AI veheti figyelembe, hogy ha van nála olyan kitétel, hogy például numhit >= 30 akkor ez és ez történik. Egy támadásnál három dolog számít valójában, a trigger, a damage és az attribute, minden más csak opcionális.

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Benyó: ezek szerint nem volt akkora mester ha egy mozdulattal agyonverted. 🙂

        Péter: nem értünk ám mugenül sajnos, de biztos igazad van. : )

        Kedvelés

      • Péter Says:

        Egyszerű, a 999 hit combo nem feltétlen jelenti azt, hogy valójában 999-szer ütötted meg az ellent, ez csak egy összeg, amit minden ütés és lövedék után kaphatsz, hogy mennyit, azt már a támadás dönti el.

        A trigger a legfontosabb, ez az ami eldönti ténylegesen mikor jöjjön létre az ütés, ezt lehet időhöz, animáció számához, és még sok mindenhez kötni. Az attribute értelemszerű, például S = stand, vagyis amikor áll a karakter. Damaget pedig gondolom nem szükséges magyarázni. =)

        Egy példán keresztül érzékeltetve, van egy támadás, ami 10 tizedmásodpercnél aktiválódik, sebez 10-et, és a numhit 3. Ennél azt fogod látni, hogy 3-al ment feljebb a hit counter, de valójában csak 1 szer következett be az ütés.

        Kedvelés

      • BenyoBoy Says:

        Hidd el, az. 🙂 Ettől függetlenül tetszhet a játék, csak broken. Liv wit dat aiight?

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Péter:
        De én nem arról beszélek, hogy pl. random Super God Rage Akuma orrba pöcköl egy karaktert és felugrik a számláló, hogy 500 hit. : )
        Az MvC 2-ben kb a végtelenségig püfölhetsz egy karaktert mindenféle hyper szuper nélkül.

        Kedvelés

      • Péter Says:

        Én értem miről beszélsz, arról, hogy lehetőség van végtelen kombózásra. Én azt magyaráztam el, hogy a hitcount önmagában semmit se jelent ennél a problémánál, mert az csak egy tájékoztató jellegű összeg.

        Amit a videóban mutatsz, annak az ékes bizonyítéka, amikor a juggle nem látja el a feladatát, bár erre van illetve lenne jobb megoldás is, mondjuk combo breakerek, vagy simán az, ha egy rövid időre nohitby-t kapna az áldozat. Például ilyenkor lehet hasznos az említett hitcount, hogy mondjuk 30 ütés felett aktiválódjanak, ha az élete már kevesebb, mint a fele.

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Igen a hitcount az jól jönne ennél az esetnél. Mint pl. a Mortal 4-ben amikor a sarokban másodjára ütöd fel az ellenfelet akkor hátracsúszik a karaktered. Ha meg másodjára ugranál rá a sarokban akkor elröpülsz. : )

        Kombó Breaker is sokat segítene az MvC2-es infinite kombóin, de akkor meg nem lehetne játszani mert 2 hit után már mindenki automatán be is nyomná mint a Killer instinct-ben.

        Kedvelés

  5. Péter Says:

    SF addig volt jó, amíg volt a 2, illetve a CvS 1-2 és a MvC 1-2. Ami azóta megy, epic fail. A Tekkennel is baromság összemosni, hisz az SF mindig is 2D-ben működött igazán, még a Tekken 3D-ben, de hogy Megaman és Pacman mi a szart keresnek ott, azt végképp nem értem.

    Akkor már tényleg inkább egy jól összerakott winmugen plus, mint ez, ráadásul az még ingyen is van. =)

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Kinézetre nekem az SF3 tetszett meg mozgásra. De számomra minden része játszhatatlan volt. Az MvC sorozat azért volt jó mert feldobták a kombórendszerrel és csomó karakterrel. CvS-ben meg az a jó, hogy SNK karakterekkel lehet aprítani Ryu-t és többi fantáziátlan figurát.

      Hogy MM és P mit keresnek ott? Hát ki akartak találni valami hú de vicces, nagyon extrém párosítást így hát jött a fogyi Mega Man Capcomtól, Pacman meg Namco-ból. Gondolták jót röhögünk majd rajta.

      Mugent meg inkább ne. Az addig jó amíg lehet szerkesztgetni, aztán megunom. Játszhatóságra meg egy katyvasz.

      Kedvelés

      • Péter Says:

        Mugenban csak az ízléseden és a játékstílusodon múlik mit-mivel teszel össze, mert választék az van bőven. Egy jól összerakott mugen simán van olyan, mint egy official game, lásd:

        Ezen felül ha van hozzá tudásod, olyan karaktert rakhatsz össze, amilyet akarsz.

        Például erre kéne építenie már az official gameknek is, hogy be tudjak olyanokat állítani menün keresztül, hogy futás helyett legyen e szaltó, vagy legyen e gurulás, teleport, célkövető projectile, reversalok, juggle számítson e, stb.

        Kedvelés

  6. hibikishingo Says:

    XDDD Nekem az a két macska a kedvencem. Ekkora hülyeséget, de legalább a pc-s verzióban nem lesznek. 😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: