Arx Fatalis: Final Boss in 1 minute

Alkottam. De sorry a szar minőségért, így veszi fel Camstudio.

És YEAAAAH:  háromszázadik post 😀

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 hozzászólás to “Arx Fatalis: Final Boss in 1 minute”

  1. Dodgers Says:

    Csak nekem tűnik úgy, vagy ez a final boss tényleg nem látszik túlzottan nehéznek? Eleve amiatt is, hogy egész idő alatt gyakorlatilag utánad mászkált, de mégse tudott elkapni,de megsebezni se. 😀

    De akárhogy legyen is, jó választás volt a Fiend Battle háttérzenének, és gratula a 300. posthoz! 🙂

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Helyzettől, bugoktól, karaktertől is függ. Full mágussal volt olyan, hogy attól meghaltam, hogy rám nézett. Akkor több mint fél órát szenvedtem vele míg valami bug miatt beleragadtam a falba és onnan le tudtam lövöldözni.
    De ennél a fight-nál mintha meg se mozdult volna (lehet, hogy nem tudott követni a speed varázslatom miatt xD)… csak az idézett démonja császkált utánam.

    Úgy vettem észre, hogy íjásszal a legkönnyebb megölni mert csak közelre ható varázslatai vannak. Ha messze vagy akkor csak a szar démont idézgeti.

    Fiend Battle meg ahogy mondtuk: bármit epiccé tud tenni.
    “gratula a 300. posthoz!”
    Thanx 😀

    Kedvelés

  3. hibikishingo Says:

    Nem jössz valamikor msn-re? Jó a final boss, valami csápszörnynek tűnt nekem. Az előző postodat is olvastam ám csak olyan amazing lett, hogy nem tudtam mit kommenteljek, de azért szeretlek ám.
    Üdv:
    Shingo

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Holnap leszek emesén szerintem. 🙂 Azért kommentelhetnél előző poszthoz, kíváncsi lennék mi a véleményed.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

