Alucard Vs. Walter /OVA 9

Új link:

Címkék: , , , , , , , , ,

7 hozzászólás to “Alucard Vs. Walter /OVA 9”

  1. Dodgers Says:

    Ezt a részt még nem néztem végig elejétől a végéig (várok a subokra), de ez alapján mintha egy árnyalatnyival jobb lenne az animáció a nyolcadik részhez képest. Grafikát direkt nem írtam mert maga a megrajzolás nem tűnik rosszabbnak/jobbnak az eddigi elég jó színvonalnál.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Meg tudod nézni yutubon mert van alatta manga-féle felirat, csak be kell kapcsolni.
    De jobb volt mint az előző rész, animáció szempontjából mindenképpen. Mert harc közben nem az állóképek mentek. : D

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Na jól van… törölték a csávó fiókját, szóval a videó már nem érvényes. Kibaszott jewtube! 😛

    Kedvelés

  4. Leara Says:

    Ezt is folytatnom kéne, leragadtam valahol a 6. rész környékén… bár szerintem most már megvárom, hogy kijöjjön az utolsó rész is és majd lemaratonozom :D.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Na az jó kis maraton lesz. 😀 Amúgy utcsó részről semmi infó nincs még, lehet arra is kell várni mard egy másfél évet. Ha egyáltalán bele tudják rakni egy részbe a maradék cselekményt.

    Kedvelés

  6. siklara Says:

    FFFFFFFFFF már nem elérhető.

    Van már sub?? Én vagyok teljesen hülye, hogy nem találok sehol még rawot sem?

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    LoL…? Ez sem elérhető, tényleg! 😀 Most sztem nem keresek egy harmadik verziót mert azt is le fogják venni.

    Hogy van e hozzá fansub azt nem tudom, én csak a manga feliratos (már nem létező) youtube verziót láttam.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

