A Bebop rendezője visszatér

A sorozat a tavaszi szezonban indul melyet Watanabe Shinichiro (Cowboy Bebop, Samurai Champloo) rendez, Yoko Kanno (Cowboy Bebop, Wolf’s Rain) pedig a zeneszerző. Az alap egyébként egy díjnyertes manga mely a hatvanas években játszódik és jazz zenét játszó fiatalokról szól. Lehet, hogy bele fogok nézni az animébe ha már ilyen neves készítőkről van szó. A címe egyébként Sakamichi no Apollon.

Címkék: , , , , , , , , ,

6 hozzászólás to “A Bebop rendezője visszatér”

  1. Leara Says:

    Ezt a sorozatot várom a legjobban a következő szezonból😀. Szeretem Watanabe Shinichiro és Yoko Kanno munkáit, szóval nekem ez kötelező darab😀.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    A három cím amit felsoroltam nekem pl. kedvencek. De mivel már nem igazán nézek animét ezért nem írtam, hogy kötelező darab lesz számomra. Túlzás is lenne állítani, hogy várom a megjelenését, de belenézek majd és meglátjuk milyen.

    Kedvelés

    • Leara Says:

      Nekem is nagy kedvencem az a három anime, amit felsoroltál, épp ezért írtam, hogy számomra ez kötelező lesz :3. Watanabe Shinichiro és Omori Takahiro az a két rendező, akinek minden munkájába igyekszem belelesni🙂.

      Kedvelés

  3. Dodgers Says:

    A post előtt nem is hallottam ennek még a létezéséről sem, de ha Shinichironak és Kannonak is köze van hozzá akkor annyira rossz már nem lehet. Asszem meg is van mit fogok nézni a tavaszi szezonból (a HxH mellett, ofkorsz).

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Nah, legalább tudtam valami új információval szolgálni.😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

