AvP2 FINISHED

Régen (úgy 10 éve) sokat toltunk ezzel multiban. Mikor még voltak ilyen beülős LAN helyek. Azt hiszem csak a demója volt rajta a gépeken, de azzal is bőven el lehetett hülyülni. Alien owns in multiplayer.. : ) Magát a single player részét kb. csak egy hete kezdtem el kíváncsiságból mert sok helyen olvastam/hallottam, hogy a marine campaign mennyire félelmetes. Hát az elején tényleg volt egy jó kis para hangulat, de ez lassan átment idegelésbe. Folyton elölről, hátulról, oldalról, falból mindenhonnan jöttek az alienek és ez rohadt bosszantó. Ha már hallod a nyekergést akkor 95%, hogy meg kell fordulni mert tuti, hogy hátba támadnak. Szóval nem élveztem.. ráadásul néhány fegyvert alig lehetett használni olyan rövid időre kaptuk meg őket.

A predator campaign már egész más volt. Sokkal élvezhetőbbnek találtam, lehetett lopakodni, vadászni, hálót lőni, lándzsázni, trófeát gyűjteni, korongozni. De sajnos ennek a vége meg átment Serious Sam szerű monoton gyakásba miután megszereztük a plazma fegyvert. Onnantól semmi nehézséget nem okozott legyakni nyolc alien-t egyszerre.. mivelhogy a plazma autócélzós.

Az alien campaign is elég felemás. A facehugger-es pályát rohadt unalmasnak éreztem. Az azutánit meg kínszenvedésnek, amikor kikeltünk és kukac formában kellett lopakodni. Kifejlett aliennel már szórakoztatóbb volt a mészárlás, de egy idő után már ez is unalmas volt hiszen a karmoláson, harapáson kívül semmit nem lehet vele csinálni. A pályákat itt is idegesítőnek találtam hiszen folyton arra ment rá a játék, hogy találd meg a szellőzőt, üsd ki a szellőzőt, másszál, üsd ki, másszál stb. Komolyan a fele játék a szellőzőjáratokban játszódott.. A predatorok meg csesszék meg, hogy egy ütésből kettévágnak.  Még szerencse, hogy a game nem túl hosszú, még épphogy belefért a türelmembe. Persze annak biztos fun aki kívülről tudja és minden pályát 2 perc alatt megcsinál. Szóval annyira nem gyütt be, de annyira azért igen, hogy egyszer végigjátsszam.

Címkék: , , , , , , , , ,

8 hozzászólás to “AvP2 FINISHED”

  1. Péter Says:

    Nos annak ellenére, hogy az ember kampány a leghúzósabb, multiban velük a legkönnyebb, főleg az alieneket lehet halomra ölni. =D A fegyverekkel nekem nem volt bajom, talán a pisztolyt éreztem csak túl lassúnak.

    Predator az elején cool, aztán onnantól kezdve, hogy lezuhansz abba az idegen fészekbe a Marine űrhajóval, veszít az erejéből. A vállas plazma fegyver még nem is annyira cheap, a plazmapisztoly, na azzal még a főellenség is gyerekjáték.

    Az Aliennél tényleg sok a szellőzőben mászkálás, de érthető is, hisz a paneleket max szétverni tudod. A harcban nagy segítség a vetődés (E) azzal jó messzire el tudsz ugrani, plusz ha valakire sikerül így érkezned, az egyből cafatokra hullik.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Szerintem multiban alien a nyerő, pont az E támadás miatt és mert ugye hp-t kapnak ha ölnek (kivéve E-nél). Fegyverekkel nekem se volt bajom csak éppen a vége felé adták oda egykettőt így nem nagyon lehetett alkalmazni őket, pl az a nagy rifle.

    Vállas plazma igenis cheap. 😀 A főellenség, a robotban ülő faszi nekem két dobás volt azzal a bombával, nemtom mi a neve. De már az elsőtől lement háromnegyed hp-ja. 😄 Mondom mi a szar, ez most komoly?

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Aliennél nem nagyon van idő agyakat enni multiban, haverral 2-en voltunk Marineok, vagy 6 Alien meg egy 2 Predator, és szanaszét szívattuk az Alieneket.

    A shotgunból egy jól irányzott lövés elég, a lángszóró szintén jó, mert folyamatosan szívja le az életerőt, plusz még fel is gyújtja, ami azokat is sebzi, akik hozzáérnek. Ha pedig a kezem ügyében van egy minigun, smartgun, esélyük sincs. E működik, AI ellen, ami balfasz, mert áll egy helyben ha meglát, még egy gyakorlott multis oldalazik, ugrál. =)

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Nem nagyon van idő amikor egy jól irányzott harapás és kész? Egy másodperc az egész.

    A shotgunból elég egy lövés igen, de az alien is tud oldalazni és a shotgun még lassú is. E-t meg ha közelről nyomod akkor nem fogják kikerülni, ha hátulról akkor sem.

    De amúgy sztme predatornak a legszarabb multiban mert energiát meg hp-t töltögetni aztán tényleg nincs idő. Meg néhány fegyvernél még a láthatatlanság is kikapcsolódik.

    Kedvelés

  5. Péter Says:

    Csak ott a gond, hogy ahhoz a jól irányzott harapáshoz/ugráshoz közvetlen közel kell lenned, és innen ered az Alien gyengesége, hogy csak közel harcolni tud.

    Predatornál az a legjobb, ha a plazma pisztolyra, vállasra hagyatkozol, bár a sötét pályákon az álcázás+dárda is beválhat.

    Alien akkor működőképes, ha vagytok legalább 3-an, és össze tudtok dolgozni, na meg sötét a pálya.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Nem nagyon emlékszem milyen felállásban játszottunk 10 éve, de mindig voltunk vagy heten és sok volt közte az alien. És emlékszem, hogy sokszor bevittem egy ütéses killeket. Bár volt olyan predator player is aki észre se vette ha mögé mentél annyira figyelmetlen volt. xD

    Marine-nál nagyjából igazad lehet mert pl Thunder-t nem nagyon tudtam letámadni aliennel ha smartgun féléket használt. Meg azért a követős rakéta is elég szopatós ha egykét marine befészkeli magát a tetőre aztán onnan osztanak mindenkit.

    De sztem ez a játék direkt multira lett kitalálva… 😀

    Kedvelés

  7. yadane89 Says:

    Nice blog here Wagner. Although Google Translate is sucking in translating your blog for me as it gives me the occasional Hungarian word or it flips your sentences.

    Kedvelés

  8. hibikishingo Says:

    Elkezdtem egyszer az alien kampányt, de nem jutottam sokáig. Valami fészket kellett megtalálni, aztán beestem valamilyen teremben, ahonnét nem tudtam kijönni. 😄 A atari jaguar-s alien vs predatort próbáld ki, az is poén egy játék.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

