Kenshin Live Action Movie Trailer

Nafene, egész jónak néz ki.

Címkék: , , , , ,

7 hozzászólás to “Kenshin Live Action Movie Trailer”

  1. Dodgers Says:

    Furcsálom hogy csak most lesz belőle élőszereplős film, de nem látszik rossz eresztésnek a trailer alapján. Csak persze jó kérdés hogy mennyire fog ragaszkodni a sztorihoz, mert a két Death Note (bocsánat: disznyó) film is tett jó pár kitérőt.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      A rövid bevágások, karakterek alapján az első pár kötetről lesz szó benne. Szerintem nem lesz eltérés (mondom ezt 1 perc alapján lol), maximum majd csinálnak neki még folytatásokat, hogy minden benne legyen.
      Desznyót filmet nem láttam, szar? 🙂

      Kedvelés

      • Skydragon Says:

        Annak ellenére, hogy a Shinigami CGI csillagos ötös, sajnos maga a Desznóto film gyalázatosan fostos lett.

        Kedvelés

      • Dodgers Says:

        Desznyót filmet nem láttam, szar?

        Rosszabbnak nem mondanám mint az anime első felét, de inkább azoknak való akik a manga/anime változatért oda meg vissza voltak. Tipikusan az a fajta sztori, ami emberi szereplőkkel nem ül annyira.

        Kedvelés

  2. Leara Says:

    Nem vagyok oda a live action feldolgozásokért, de a trailer alapján ez tényleg egész jónak tűnik, szóval szerintem meg fogom nézni :).

    Kedvelés

  3. hibikishingo Says:

    Ez még nekem is tetszik, pedig nem vok oda érte én sem, bár a Yatterman movie iszonyat jó volt. 😄 Anime is bugyutaság, de így még viccesebb volt.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

