Dead Leaves

A TV fejű srác és a pandaszemű csaj pucéran és amnéziásan magukhoz térnek majd ámokfutásba kezdenek, hogy ruhát szerezzenek maguknak. Ám a klónhadseregszerű rendőrség elkapja őket és a félig lerombolt Holdra szállítják a duót ahol mindenféle mutánsszerzet van bezárva. De kiszexelik magukat a kényszerzubbonyból és megszöknek a fúrófaszú ember (aki durvább mint TTGL Kittan) és egy motor segítségével, eztuán kezdetét veszi a majdnem egy órás, őrült, FLCL  szerű akciózás. Nézzétek meg, itt a link:

Címkék: , , , , , , , , ,

4 hozzászólás to “Dead Leaves”

  1. BenyoBoy Says:

    Good ol’ times! :’) Ebből anno AMV-t is vágtam.

    Kedvelés

  2. Skydragon Says:

    Még tavaly néztem meg valamikor. Ha hasonlóan agyament cuccra vágysz, akkor merem ajánlani a Mind Game című (kissé művészibb beállítottságú) súlyosan elborult dolgot is.

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Mind Game-t egyszer leszedtem, de annyian fikázták, hogy a végén meg se néztem és törlés lett belőle. De szerintem levadászom akkor mégegyszer.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

