Csöcsrakéta Vs. Lökhárító

Címkék: , , , , , , , , , , ,

9 hozzászólás to “Csöcsrakéta Vs. Lökhárító”

  1. Péter Says:

    Áhh Cutie… jófajta sorozat ez is, magical girl kifejezetten srácoknak, tele ilyen ökörségekkel. =D

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    A 3 részes OVÁt nézegettem. Az első rész poén volt (abból vannak ezek a jelenetek) a másodikat viszont már úgy szenvedtem végig. Többi széria milyen?

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Nos attól függ, melyiket nézed. Az eredeti sorozat (73-74) úgymond igazi régi vágású darab, a New (94-95) ennek a folytatása. A Flash az meg remake. Igazából emberfüggő, kinek, melyik jön be inkább, én a Flasht ajánlanám.

    Az Ovákból kétségtelenül az első vág oda leginkább, de nekem a másik kettővel se volt bajom. =) Egyébként az Ova nagyjából összefoglalja, miről szól a sorozat.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Az anidb csak a 74-est meg az OVÁt jeleníti meg, ezek szerint kicsit hiányos az adatbázisuk.😛

    “az Ova nagyjából összefoglalja, miről szól a sorozat.”

    Akkor ez is remake volt ezek szerint..? Amúgy be is fejeztem az előbb. Kár volt bele az emózás meg a komolykodás, megmaradhatott volna az első résznek a feelingje, de azért nézhető volt. Többire nem tudom kíváncsi legyek e mert lehet, hogy 25 rész már sok lenne belőle.

    Kedvelés

  5. BenyoBoy Says:

    CH-ból csak a Live-Actiont láttam, de azt is csak Shintani Mayumi miatt szedtem le. ^^

    Kedvelés

  6. Dodgers Says:

    Időközben megnéztem én is az első részét (YT powa), és az alapján eléggé tetszett, a Gainaxosan elvont, kreatív részletektől kezdve a lolwtf sztoriábrázolásig. A rész második fele mintha egy kicsit leült volna az elejéhez képest, de még így is tetszett az epizód. Bár a másik két részt lehet kihagyom majd, ha valóban nem sikerültek olyan jóra.

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Én is yt-n néztem, tök jó, hogy fönt van az egész.🙂

    Nekem a 2. résznél pl végig olyan érzésem volt mintha leült volna az egész. Meg egyre több komolyságot, drámázást akartak belevinni. Ráadásul a 2. részben a két boss is nagyon irritáló. A harmadik ep viszont egy fokkal jobbnak tűnt.. A végén az utolsó két perc hangulata nagyon bejövős viszont (színes, vidám stb), olyanra megcsinálhatták volna az egészet. De hát ők akarták elkomoylkodni valamiért.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

