2 éve már

..hogy wordpress blogot nyitottam 🙂

Címkék: , ,

15 hozzászólás to “2 éve már”

  1. Péter Says:

    Grat! Mondjuk valami statot nyomathattál volna… =)

    Kedvelés

  2. Elhaym Says:

    Grat, hamar el telt a két év.

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Thx.. statot ilyenkor tavaly se raktam ki. Azt inkább ünnepekkor szoktam, úgy rémlik. 😀

    Hamar eltelt, az biztos.

    Kedvelés

  4. hibikishingo Says:

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/24/cakeyl.jpg/][IMG]http://img24.imageshack.us/img24/8731/cakeyl.jpg[/IMG][/URL]

    Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

    Kedvelés

  5. Dodgers Says:

    HB blog! 🙂

    Tényleg elég hamar lement az a két év, ahhoz képest hogy nem érződik két évesnek a legelső itteni hsz-em.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Thanx. 🙂

    És melyik volt az első, majd megnézem. Már nem emlékszem milyen témával indítottunk.

    Kedvelés

  7. Skydragon Says:

    Gratz!

    Közben én is elgondolkoztam keményen, hogy az enyimmel mi a helyzet, de az egyéves ünneplésről lemaradtam méééég Februárban ^^”, na mindegy is, nem mintha világmegváltó dolgokról írnék vagy ilyesmi. 😀

    Amúgy Péterrel egyetemben én is hiányolok valami random kis gondolatot vagy blabla szöveget, így túl üres a bejegyzés. :]

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Thanx, neked is Gratz akkor. 😀

      “én is hiányolok valami random kis gondolatot”

      Most nem akar menni a gondolkodás, úgyhogy ne várjatok ilyen összetett feladatokat tőlem. xD

      Kedvelés

  8. BenyoBoy Says:

    Rövid és tömör poszt. Hát, akkor én is így: Gratula! 😀

    Kedvelés

  9. Leara Says:

    Boldog blog-szülinapot :D!

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

