Dafuq!

Vettem véletlenül NÉGY DARAB citromos sört!A HB-nak üzenem, hogy feltűnőbbre is csinálhatnák a címkéiket mert tök ugyanolyan mint az alap lager. Vagy szólhattak volna előre, hogy hé már ezen egy citrom van. Nem is tudtam, hogy létezik ebből is citromos! Oh me balfasz. Egyáltalán mi értelme ennek az ízesítésnek? Ha citrom ízű, szénsavas lötyit akarok inni akkor veszek egy Fantát, nem?

Címkék: , , , , , , ,

4 hozzászólás to “Dafuq!”

  1. siklara Says:

    Hehe, én általában szeretem a citromos sört, mert egyébként nem vagyok egy nagy sörivó.🙂

    Kedvelés

  2. Péter Says:

    Kísérőnek jó. =)

    Egyébként ahogy sör és sör, úgy ízesített és ízesített között is van különbség. Például Gösserből szeretem a citromosat, Soproniból nem.

    Kedvelés

  3. Skydragon Says:

    Bármennyire is idiótán hangzik, a Borsodi csinálja a legjobb citromos sört, a Gösser is finom, de borsodiék elkapták pont azt az ízt, amitől pont olyan mintha egy frissen facsart citrom levét adták volna hozzá (vagy karikát dobtak bele tökmindegy :D).
    És igen kísérőnek tökéletes, meg ha egy picit másra vágyik az ember.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

