E3 2012: Press Conferences part 1 (Microsoft, EA, Ubisoft, Sony)

Mikrofos Conference:

Egyből a a konferencia elején köszönetnyilvánítással indít a csóka, de előtte közli velünk, hogy a 360 lett a best selling console Amerika északi részén. Mily meglepő. The land of Halo… Majd ezután bejelentették a Héló 4-et, hogy Séf Mester visszatér. A bejelentés után gameplay videót mutattak a legújabb Splinter Cell játékból. Elég jól néz ki az új SC, de hát mi nem? Ezen kívül mit érdemes róla elmondani? Gameplay alapján meg nem mondtam volna, hogy mi ez.. átlag katonás cuccnak tűnik első ránézésre. Egyébként azért a Prince of Persiás falon mászás ott van benne. Biztos jók a Halász Samu kalandjai, de haladjunk tovább. Én inkább Hitman párti vagyok ennél a műfajnál.

Better with Kinect. Vagyis ezután (elég hamar) nekiálltak a kinect fényezésének, hogy ezzel minden jobb még a Fifa száztizenhárom is meg a Madden XY is. Innováció! Elhiszem, hogy realisztikusak ezek a gamek meg minden, de nem tudtam rájuk csorgatni a nyálamat valahogy, úgyhogy letekertem a francba. A sportok után megint egy kis önfényezés meg, hogy ez lesz az XBOX legnagyobb éve stb.. aztán leadtak pár trailert: Gears Of Whore Judgement ami természetesen hú de kemény lesz, Forza Horizon ami egy tucat versenyzős cucc majd beküldtek egy Yusef nevű arcot aki folytatta az előadást.

Yusef beszélgetett egyet az XBOX-szal. Itt valami olyasmiről volt szó, hogy miket újítottak be a BOX-nál, de nem nagyon tudott lekötni. Live meg mittudomén. A Kinect Training-nél meg az XBOX Live filmnézésnél kezdtem már nagyon unni a dolgot úgyhogy beletekertem szépen. És meg is érkezett Séf Mester avagy a világsztár, tucat fps egy kellőképpen “epikus” gameplay videóval. Majd a Prometheus című film trailerét is megmutatták.

A nagy mennyiségű unalom után végre megint előszedtek egy gameplay vidit: az új Tomb Raider-t. Lara tüzes nyilakkal leaprított egy tucatnyi gépfegyveres emberkét. Cool, de ez sem éppen egy nagy újítás. Egyébként of course ez is jól nézett ki. Egy újabb trailer jött: valami Ascend: new gods. Páncélos, kaszás figurák aprították benne egymást meg a csontvázakat. Plussz befigyelt egy szokásos God Of Whore stílusú boss csata is ahol az óriás lábára kellett felmásznia a főszereplőnek.

Hiroyuki Kobayashi és haverja érkezett a Capcom-tól, hogy bemutassák a Resident Evil 6-ot. Nem sokat értek ehhez a szériához, de Leon-t azért felismertem. Ja és nem fogjátok elhinni: zombikat lőttek benne. Egyébként játékmenetre tök olyan volt mint a 4.

Majd bejött egy tetovált csajszi: Alex Ruiz aki bemutatta a legújabb Kinect-es marhulást a  Wrecketeer-t, ami valójában egy XBOX Live-os cucc. Várat kell benne szétrombolni vagy mi a fene. Utána a South Park RPG-ből kaptunk ízelítőt melynek címe The Stick Of Truth. Ez elég érdekesnek tűnt, egy saját karaktert létrehozva látogathatunk el South Park-ba ahol nagy a felfordulás. Egyfajta fantasy stílusba öltözött az egész város. Az SP után érkezett egy Dance Central 3 nevű ratyiság amit Usher reklámozott és rákezdett a produkciójára, hogy: u baby baby u baby baby… És igen.. én azt végignéztem.

Természetesen a végére hagyták a nagyágyút.. Mi más maradhatott volna mint a Call Of Dutyi: Black Ops 2.. ami tök ugyanolyan mint bármelyik CoD. Továbbra sincs HP bar és az egész olyan mintha egy filmet néznél. Nekem baromira nem tetszik. A látvány a toppon van és ennyi. Egyébként olyan érdekes fegyverek vannak benne, az egyikkel pl átlátsz a furgon oldalán és azon keresztül lövöd le a bácsikat. Sztem már nem állunk messze  attól, hogy megjelenjen valami jövőben játszodó sci-fi CoD..  Azt beszéltük itt közben, hogy milyen fasza lenne már egy olyan Cod ami az őskorban játszódik és csúzlival kéne lövöldözni benne meg dinók elől menekülni.. Címe lehetne Prehistoric Duty, kreatívabb lenne mint a mostani a részek az biztos.

EA Conference

Az EA-ben igazából nem csalódtam. Érdektelen volt pont ahogy vártam, hozták ami várható volt, semmi meglepetés. Élőben “néztem “egyébként így nagyon laggolt és csak fél füllel figyeltem oda. Igyekszem röviden összefoglalni.. Az elején a Dead Space 3-mal indítottak (sokak örömére…) majd megjelent a Maxis és hozták a legújabb Sim City-t. Ennek a különlegessége az, hogy ez az első SC ami multiplayerben játszható lesz. Hmm.. nem rossz, bár ez sem az én stílusom. Majd Battlefield 3 bemutató, lövöldözés, tank irányítás, szokásos.. még az árát is leközölték, de nem győzött meg annyira, hogy úgy érezzem ezt meg kéne vennem. Persze le se tudnám játszani, na mind1. Valami Star Wars jött ezután, nem érdekelt. Majd a Medal Of Honor: Warfighter-ból mutattak játékmenetet, ha nem tudom a címét azt mondom rá, hogy ez még mindig a Black Ops. Ezután a sport részlegből előkapták a Fifát .. megint majd a Need For Speed Most Wanted-ből vetítettek le 10 percet. De volt már egy ilyen című rész.. nem értem komolyan.. Az EA is a végére hagyta a legnagyobb nagyágyúját a Crysis 3-mat. Aszittem ennek még csak 1 része jelent meg, hát tévedtem. És ennyi lenne a EA. Alig vártam már, hogy vége legyen.

Ubisoft Conference

Az Ubi egy “csodálatos” előadással indított: szexi lányok táncoltak trikóban majd belépett a faszfej Florida és megint egy aranydinnye volt a mikrofonján.. és egyébként ez a Just Dance 4 bemutató akart lenni. Nem szeretem az ilyen táncolós szarokat. De hát a kazuároknak biztos jó móka. Bejött a host is aki egy néger suna és beharangozta a Far Cry 3-mat ami fej fej mellett halad a Crysis-szal. Ejtőernyőzés, késelés, csöcsörészés, autózás, dzsungelharc, minden lesz benne. Utána pedig megint a Splinter Cell-re pazarolták a műsoridőt. Az Avengers: Battle For Earth egy perces trailere nem volt rossz majd megérkezett Michael Micholic és bemutatták az új Rayman-t Wii U-ra. Nagyon menő lesz szerintem. Továbbá az is kiderült, hogy a Ubisoft kiszemelte magának az új konzolt mert jó pár címet megemlítettek rá: Zombie U, Rabbids Land, Sports Connection, Assassin’s Creed 3 stb..

Az AC3 főszereplője ezúttal Amerika múltjába látogat el. Háborúskodás lesz a központi téma. Mutattak gameplayt is: havas terepen mászkáltak az assassinnal. Famászás, lovaglás, akció minden lesz szokás szerint. Kicsit a TES-re emlékeztetett a játék a nagy terep meg a lovaglás miatt. De persze az ügyességi (prince-ből átvett) elemek is ugyanúgy jelen vannak. A következő game valami Shootmania. Egy multiplayer lövöldözés railgunnal, nem tudom ebben mi volt a különleges, szerintem jó nagy fail így a Quake-hez, TF2-höz képest. De elvileg Trackmania-hoz hasonló dolgok lesznek benne. Majd jött egy kisebb összeállítás Free to Play Online játékokból. A Settlers Online-ra emlékszem ebből illetve valamelyik Tom Clancy game-re.

A végére a Watch Dogs nevű TPS-t hagyták Ubiék. Ez félig kalandjáték lesz állítólag és egy olyan világban játszódik amit számítógépek irányítanak és az emberek sehol nincsenek biztonságban. A látványra nem lehet panasz szerintem, marha jól nézett ki ez is és nagyon realisztikusnak is tűnt. Ahogy az autók mögé bújt a csávó, kinyitotta az ajtót, kirántotta az embert az ablakon keresztül stb.. ennél is olyan érzésem mintha nem is játék lenne. A mozgások annyira valósághűek. De itt legalább már kijelez olyan dolgokat, hogy mennyi töltényed van stb.. Szóval nem Cod-féle “realításról” beszélünk.

Szotyi Conference

A szokásos intró után Jack Tretton a CEO megtartotta a nyitóbeszédet. Tetszett, hogy külön kiemelte, hogy a játékosok és a PS fanok a valódi hősök. Majd beküldte David Cage-t a Heavy Rain stábjának egyik tagját. Dave bemutatta az új játékukat melynek címe Beyond. A game főszereplőjét Ellen Page (X-Men, Inception, Juno) alakítja majd. A játék egyébként valami szuper képességekkel megáldott lányt állít a középpontba akit katonák üldöznek. A Heavy Rain-hez hasonlóan ez is interaktív lesz és sok mindenben dönthetünk majd a sztori folyása közben. A következő game nekem meglepetés volt mert idáig nem is hallottam róla: Playstation Allstarts: Battle Royale a címe. Ez is egy ilyen mindent bele, bunyós játék, hogy csupa össze nem illő karaktert belepakolnak egy game-be, Mugen módjára. Csak a harcrendszer egyértelműen Super Smash Bros rip-off. Bér nem tudom, hogy a Twisted Metal meg a Parappa hogyan illik össze, de biztos jó móka lehet Parappával agyonverni Kratos-t.

Tretton folytatta a beszédét a Vita-ról és a Playstation Network-ről. Hosszú és baromi unalmas PSN fényezés után kiderült, hogy a Vita-ra jönnek Ps1-es klasszikusok mint pl. a Final Fantasy VII és a Tomb Raider. Még egy Vita bejelentés: Assassin’s Creed Liberation, ez az első AC game amiben női főszereplővel kell menni. Ezután Tretton a Szotyi és az Ubisoft jó kapcsolatáról beszélt és már megint az AC 3-nál és a Far Cry 3-nál tartunk.. AC3-ból egy látványos hajós ütközetet mutattak amin szarrá untam  magam.

Ezután lefagyott a böngészőm így nem tudtam tovább nézni a Szotyit. Újra elindítottam, de nem bírtam kivárni amíg feltölt addig ahol tartottam. Szóval minimum két nagyobb játékról maradtam le, bár egyiket se sajnálom: God Of War Ascension és a The Last of Us. Ennyi volt a négy nagyobb cég az E3-mon. Sikerült végigszenvedni úgy ahogy… még talán az Ubisoft volt a legérdekesebb.

Egyéb:

A Konami hozza a Metal Getal Gear Rising-ot, meg lehet nézni a 7 perces videót a játékról. Plussz a Castlevania Lords Of Shadow-t is folytatják egy második résszel. Sajna klasszikus Castlevania-ról nincsen hír. Szerencsére 3 óra múlva kezdődik a Nintendo. Rájuk számítunk még..

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 hozzászólás to “E3 2012: Press Conferences part 1 (Microsoft, EA, Ubisoft, Sony)”

  1. Dodgers Says:

    Eddig csak a Nintendo és a Sony konferenciáit néztem meg kissebb-nagyobb beletekergetésekkel, de hazudnék ha azt mondanám hogy elégedett lettem volna velük, gyakorlatilag egy kezemen meg tudnám számolni azokat a játékokat, amik érdekelni tudnak (Luigi’s Mansion 2, Pikmin 3, és a The Last of Us). A Mikrofosnak meg eleve nem jósolok sok jót a tavalyiak után, ennek ellenére holnap megnézem hogy mennyiben tudtak fejlődni tavalyhoz képest. Eddig összeségében kissé gyenge volt számomra is az E3, de még hátravannak az egyes fejlesztők portékái is, hátha azok között már több érdekes cím lesz.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      A többit szerintem már meg se nézd, max Az Ubit. Szerintem Nintendo-ról nem is írok semmit már, annyira nem volt semmi érdekes. Különben is mi a halál ez a Pikmin..? Annak örültem, hogy lehetett látni 2 másodperc Castlevania-t és ha jól láttam oldalnézetes lesz.

      Ma még leadnak elvileg egy összeállítást amiben az új 3DS gameket lehet majd látni, arra még kíváncsi leszek. Az egyes fejlesztők új portékáiban is talán lesz valami érdekes, majd andriasang-on követem a híreket.

      Kedvelés

      • Dodgers Says:

        “A többit szerintem már meg se nézd, max Az Ubit.”

        Az EA konferenciát élből kihagytam, de a folyamatos, erőltetett poénkodást leszámítva talán az Ubié volt a legelviselhetőbb konferencia a Sonyt leszámítva, az MS-é viszont majdnem ugyanolyan mint tavaly volt, csak kicsivel kevesebb ugrabugrával.

        Kedvelés

  2. mzperx Says:

    Üdv. W. ! a castlev… 3ds- re oldalnézetes lesz, de nem 2d-s , lehet, hogy nem is rpg .
    rayman, lastofus, beyond, gow4, persona5 kell, srpg-t nem jelentettek be semmire ?

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Üdv,
      jah láttam már a Castle-ról a trailert és igen, oldalnézetes. Komoly kombórendszer lesz benne meg megfogás.. ez jött le nekem az 5 másodperces jelenetből. Szóval sajna nem olyan mint a többi rész. De talán jó rész lesz.

      Persona 5-öt ki jelentett be??😛 Personából már van épp elég. Srpg-ről meg nem tudok.

      Kedvelés

  3. mzperx Says:

    A pers 5 regebbi bejelentes, és a pers. 4 psv, nem sima átirat lesz, hanem állítólag tunnigolt, ami a disgaea3- al együtt nálam jó ok egy vita vételre, már csak egy R-Type tactics hiányzik. (kis kitérő, folyó-t nezitek?) Avangers tényleg jó film?

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Tuningolt P4 miatt már vennél egy Vitát?😀 Hát nem tudom, ott volt ps2-re. Azt szerintem elég volt végigvinni egyszer, minek kéne egy remake belőle amikor pár éve jelent meg amúgy is… Igazából megutáltam már Personát mert teljesen átveszi a helyét a hagyományos smt-nek. Fölöslegesen animét is csináltak belőle, meg verekedős játékot amiben persze, hogy csak P karakterek szerepelnek..

      Jön 3DS-re az SMT IV meg a Soul Hackers. Lesz Fire Emblem is, meg Etrian 4 is. Én azt mondom , hogy már ez a négy cím miatt jobban megérné 3Ds-t venni mint Vitát.

      Folyó? Az gondolom a River.. Tesóm tegnap fejezte be, én nem néztem, nem is nézek most sorozatot pillanatnyilag. Avengers meg ahogy írtam műfajon belül a legjobb. Mármint marveles filmek közül a legjobb szerintem.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

