E3 2012: Nintendo 3DS Software Showcase

Kicsit megkésve, de belinkelném ezt a videót. Az új Castlevania bemutatása eléggé meggyőzött. Úgy néz ki, hogy jó lesz a gameplay. Valamivel rosszabbra számítottam. Teljesen oldalnézetesre csinálják és még Alucard-ot is beteszik a négy választható karakter közé. Kameraelmozdulások meg csak videóbejátszásokkor lesznek. Ami még nekem tetszett az az Epic Mickey volt. Jó kis platformernek néz ki. A Paper Mario is fasza lesz meg az új Scribblenauts is (az elsőt be kéne fejeznem lassan) és a New Super Mario Bros 2-re se lehet panaszunk, szerintem. A többi amit mutattak azok nem érdekelnek. viszont ha ezekhez még hozzáírom azt a négy címet amiket megemlítettem a legutóbbi kommentemben akkor már egész jó kis felhozatalt kapunk.

Címkék: , , , , , , , , , , , , ,

14 hozzászólás to “E3 2012: Nintendo 3DS Software Showcase”

  1. Livelegend Says:

    A Castlevania engem is meggyőzött, valami ilyesmit vártam, és szerencsére nem kellett csalódnom. 3D-ben pedig biztos még faszábban néz ki 🙂

    Van már 3DS-ed? Vagy ha nincs tervezel venni? A listáról ne hagyd ki a Luigi’s Mansion 2-t, sem, baromi jó cucc volt az első része még Gamecubera, egyik kedvencem a mai napig a kis kocka játékkönyvtárából.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Nincs 3DS-em. 🙂 Az a probléma, hogy nem tudni, hogy ki fognak e jönni Európában az SMT játékok. És ugye régiósak a 3DS-ek.. lehet, hogy amerikait kéne venni.. nem tudom.

    CAstlevania-nál jobban örültem volna ha olyan lesz mint a Dawn of Sorrow és társai. Annál is lehetett volna variálni 3d-vel, de hát szerintem ez is jó lesz. 🙂

    A Luigi’s Mansion nekem kimaradt.

    Kedvelés

  3. Livelegend Says:

    Én is ajánlom, nem egy hosszú játék, de nagyon élvezetes.

    A 3DS-el kapcsolatos aggályaidat megértem, én is nagyon haragszom a Nintendóra a régiófüggőség miatt. Kézikonzolnál ez epic fail. De minden más tekintetben ajánlani tudom a kis gépet, egyik kedvenc konzolommá vált az egy év alatt amióta megvan! 🙂

    Kedvelés

  4. Livelegend Says:

    Van, és imádom 😀
    Zelda, Street Fighter, csomó E-shopos cím. Itt figyel a polcon már egy ideje a Kid Icarus is, de még nem volt rá időm, meg mással is játszottam eddig. Majd nyáron, lassan itt van úgyis… DS fronton is igyekszem utolérni magam, de már azt is 3DS-en teszem. Az analóg kar sok játéknál segít, és a játszott címek bekerülnek a 3DS könyvtárába (Activity log) amit eltárolja miben hány órád van, és tök jó statisztikákat vezet róla. 🙂
    Ja, és nemrég érkezett egy Tales of the Abyss is a gyűjteményebe 🙂

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Felsoroltak közül egyik se nekem való mondjuk… 🙂 E-shopos címekre kíváncsi lennék. Ezt a statisztika dolgok olvastam már, jó lehet mert sima ds játékok közül sok még csak az idődet se mutatja. Pedig engem érdekelne pl, hogy a Phoenix Wright-t meddig tartott végigvinni.

      Kedvelés

  5. Livelegend Says:

    Nekem eddig a Castlevania DoS ül az első helyen 47 órával 🙂
    A második a DS-es Mario Kart (megvan a 3DS-es is, de előtte még nekiálltam a DS-es résznek, és csak nemrég fejeztem be) kb 42 órával, alatta két Zelda (a 3DS-es OoT remake és a DSes PH). Lefelé már nem tudom fejből mi van 🙂

    Tényleg jó egy év után visszanézni, mivel mikor mennyit játszottam mióta megvan a gép 🙂

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Szép kis idő a DoS-hez. 😀 Nekem az csak 19 óra volt pedig 100% benne minden. Jó mondjuk soma csak 77-es lett a végére.. Asszem a legtöbb idő nekem a Strange Journey volt 116 órával, de akarok még egy végigjátszást szal még több lesz ebből. Meg még az SVC Card Fighters idejét is megnézném meg az Etrian játékokat is baromi sokáig nyomtam..

      Mario Karttal 42 órát játszani… Nekem kínzás lenne. Hogyan lehet abban unlockolni a többi karaktert egyáltalán? A Sonic-os autóversenyt próbáld ki szerintem sokkal szórakoztatóbb mint a MarioKart.

      Kedvelés

  6. Dodgers Says:

    A felsoroltak közül a New Super Mario Bros. 2 és Paper Mario valóban nem tűnik rossznak, de a Castlevaniával inkább várok egy kicsit az infómorzsákra hogy eldöntsem jó-e vagy se, eddigiek alapján jó kérdés hogy mennyire fog eltérni a classic/Metroidvania vonaltól, ha eltér egyáltalán.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Az mondjuk nem derült ki, hogy metroidvania stílus lesz e.. Lehet, hogy sima straightforward mászkálás lesz. Ki tudja.. Bár nem hiszem. A harcrendszernek meg lehet, hogy el kellett ez a kis vérfrissítés.

      Kedvelés

  7. Livelegend Says:

    Szerintem elég egyértelműen kiderült a bemutatóból hogy metroidvania lesz. Egy újabb plusz pont a játéknak 🙂

    Mariokart: hát ez van, feszültséget levezetni, 10 percet elütni tökéletes. 🙂 Amúgy alapból van sok karakter, párat meg unlockolni lehet a kupákon az arany trófea megszerzésével.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Azt láttam, hogy van benne Waluigi például, de majd elolvasom hogyan lehet őket unlockolni ha lesz kedvem játszani vele. Gondolom az se mindegy, hogy milyen fokozaton csinálsz aranyat.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

