Helyzet #17 (update: aktuális music)

http://www.youtube.com/watch?v=kCeYTjt18Wo

Nem írtam már ezer éve úgyhogy valami gyorsat összedobok mára.. Az a helyzet, hogy 30 fok van a lakásban és ilyenkor nekem sincs sok kedvem posztolgatni. Mit lehet tenni? Pörögnek a ventilátorok és iszom a hideg vizet. Úgy vettem észre kint még rosszabb a helyzet: a nukleáris szintű napsütést csak nagy mennyiségű, hűtött sör és cimborák társaságában lehet elviselni.

WordPress-en nem leszek valami aktív szerintem. Van két filmes posztom amiket nem mertem még kirakni mert visszaolvasva elég gyatrák lettek.  Inkább backloggery-re írogatok ha van kedvem. Szerencsére Dod mindig gyorsan válaszol. : )

Gamelés: a Touch Detective után bedaráltam a Phoenix Wright 2-őt és a 3-mat. Az Edgeworth-ös spin off-ban az utcsó ügynél vagyok, de elég nehezen haladok vele mert kicsit meguntam a végére. A Pokemon Conquest-et is elkezdtem amint kijött, de még csak 3 óráig jutottam benne. Elég kellemes, de nem tudom belemerüljek e. Már a Black/White 2 is megjelent de még az elsőhöz sem volt szerencsém. Ezután még az Apollo Justice-t kezdem el valamikor, plusz még néhány kalandjátékot tervezek mint pl a Theresia-t, Runaway-t, Hotel Dusk-ot, Monkey Island 3-mat. De valahogy mindig a Tetris DS-nél kötök ki újra meg újra.. agypihentetésnek még mindig az a legjobb.

Anime: véget ért a Sakamichi. Nagyon tetszett a sorozat egészen a tizedik részig. Aztán a 11-től olyan nem várt (értsd: elbaszott) fordulatokat vágtak be a készítők, hogy arra a wtf-en kívül nem sok mindent lehetett mondani. Az utolsó rész első fele a 11-eshez hasonlóan siratósra sikeredett majd a második tíz percnél megint olyan jött amire senki nem számított. Jól összecsapták a végét egy time jump-pal.. nagyon látszott, hogy nem tudnak beleférni a 12 részes keretbe mert elfért volna még 1-2 epizód  a time jump elé vagy után. Én azt mondom KÁR ÉRTE… Mi legyen most? Manga? Ott meg a zenét hiányolnám és Riccsán hangját. : ) Maradt a HxH amit lehet még nézni… azt’ kész.

Egyébként ismerősöm megbízott egy feladattal: monsztákat kell gyártanom a browser-es játékukhoz amit januárban kezdtek el gyártani. Vagyis hát nem játékukhoz, hanem játékunkhoz mert én is benne vagyok.. Most fejeztem be a három napos rajz maratonomat: 62 monsztát sikerült összedobni eddig. De ez még csak a kezdet mert be kéne vágni a Gimp-et is lassan. Na ennyit erről.. Üdv.. : )

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , ,

9 hozzászólás to “Helyzet #17 (update: aktuális music)”

  1. Elhaym Says:

    Szörnyű ez a meleg. Szobában délután már 35 fok van, ventilátor meg elromlott.

    Kedvelés

  2. Dodgers Says:

    “Úgy vettem észre kint még rosszabb a helyzet: a nukleáris szintű napsütést csak nagy mennyiségű, hűtött sör és cimborák társaságában lehet elviselni.”

    +1. Nálunk szerencsére annyira nem rossz a helyzet mert a bányató kocsival tíz percnyire van, de még így is nagyon könnnyen szarrá lehet sülni ha csak a vízparton üldögél az ember.

    “Szerencsére Dod mindig gyorsan válaszol. : )”

    Néha mondjuk nem jön össze túlzottan a gyors válaszadás, de igyekszem ahogy tudok. 😀

    Az anime szekció Sakamichi részével agree, valahol érthetetlen hogy hogyan tudtak egy addig jól (!) működő joseit ennyire összecsapni amikor az alapanyag befejezettségével sem volt gond. Ráadásul ezekben az utolsó részekben kezdtem azt érezni hogy Sen és Kaoru barátága már egy elég meredek talajra lépett, ami a korábbiakhoz képest kissé erős visszaesés a részemről mert még Kaoru kirohanásainak nagy részét is hellyel-közzel meg tudtam érteni. Ettől függetlenül még mindig a szezon jobb sorozatai közé tartozik kétségtelenül, de a befejezés lehetett volna sokkal jobb is. És látom időközben Ri’ fanná váltál, amit nem is csodálok mert a maga nemében kimondottan aranyos figuráról van szó, akivel nem is művelt az anime semmi patkányságot (köhfagservicehöm). 🙂

    “Maradt a HxH amit lehet még nézni… azt’ kész.”
    +1, ráadásul úgy is hogy a nyári szezonból per pillanat szó szerint semmi nem tud érdekelni. Ezen, meg az OP-n kívül maximum egy pár, anno meg nem nézett stuffot, és maroknyi rewatchot pótolok majd be a nyáron.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      “de igyekszem ahogy tudok.”
      Egyszer volt két napos várakozási idő asszem, de az is csak a tanulás miatt. 🙂

      “bányató tíz percnyire van”
      Csak vízben jobban le lehet égni mint a napon, úgy tudom. : D

      “Ri’ fanná váltál”
      Azóta is Riccsános avatárt keresek. xD Egész nap el tudnám hallgatni a My Favourit Things-et a Ritsuko-féle feldolgozásban.

      Hogy hogyan voltak képesek ennyire összecsapni? JÓ kérdés mert előre tudniuk kellett volna, hogy mennyi esemény fog beleférni a 12 részbe.. és úgy kellett volna rendezni a dolgokat, hogy a végére nem tűnjön elsietettnek a lezárás. Jobban tették volna ha inkább az elejéről hagynak ki pár dolgot mint a végéről. De amúgy el tudtam volna viselni még egyszer ennyi részt a sorozatból (ahogy korábban is írtam) űgyhogy lehet belelesek majd a mangába. Hátha az kárpótol majd. : )

      Nyári szezonban of course semmi érdekes nincs, csak mint általában az összes szezonban. ^^”

      Kedvelés

  3. Leara Says:

    Ez a meleg kikészít. Bár tavaly nyárhoz képest most valahogy jobban viselem. Csak ne kelljen huzamosabb időt kint töltenem az utcán :D.

    Sakamichivel egyetértek… így is tetszett összességében, bár a végével valahogy nem vagyok kibékülve. Mondjuk belenéztem a mangába, annak kb. az utolsó kötetét belesűrítették a 12. részbe és ahhoz képest egész jól megoldották :D.

    HxH-hoz meg… nemsokára Yorkshin arc~~~~~~~~~~~~~ :D. Kíváncsi vagyok, hogy a 39. részre megint betesznek-e egy hülye recapot…

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      “ne kelljen huzamosabb időt kint töltenem”
      +1

      Egy kötetet egy részbe? Akkor nem csoda, hogy ilyen összecsapottnak tűnt a 12. rész. 😛 Még Dod írta múltkor, hogy dupla rész lesz belőle, mármint 40 perces.. Úgy talán még esetleg belefért volna az is, hogy Riccsán megszólaljon a végén. 😀

      Recapot inkább ne tegyenek többet HxH-ba mert nincs túl sok értelme.. Főleg nekünk akik már látták meg olvasták is, nem? 😀 50 részenként esetleg elmenne egy recap.. de sűrűbben inkább ne.

      Kedvelés

      • Leara Says:

        Én már azon is meglepődtem, hogy a Sakamichi (meg a Tsuritama is) nem 11, hanem 12 részes lett. Sok jó noitaminA sorozat sajnos csak 11 részes szokott lenni (nem úgy, mint a Guilty Crown, ami bezzeg 22 részt kapott…).

        Csak abból indultam ki, hogy eddig 13 részenként beraktak a HxH-ba egy recapot… de remélem leszoknak erről :D. Egyébként azon meglepődtem, hogy a régi sorozatban azt mondták, hogy Gon anyja meghalt, míg a mangában (meg így a mostani sorozatban) nem is… kíváncsi vagyok, hogy egyszer felbukkan-e majd ő is :D. Még csak most esett le, hogy ez valamiért máshogy volt a régi sorozatban.

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        “egyszer felbukkan-e majd ő is”
        Én meg arra vagyok kíváncsi, hogy Togashi-nak egyszer lesz e kedve majd folytatni a mangát… : ) De mind1 végülis, amíg megy az OP addig nem panaszkodom.

        “Sok jó noitaminA sorozat sajnos csak 11 részes”
        Én nem tudok egy ilyen noitaminA-t se.. úgyhogy nem nagyon tudtam meglepődni ezen. ^^ De Guilty Crown-ról olvastam, hogy mindenki nagyon “szereti” errefelé.

        “13 részenként beraktak a HxH-ba egy recapot”
        Ja én még csak egy recapot láttam asszem mert a “menjünk Killiáért” résznél pause-ra tettük a sorozatot. Szal gyűlik egy maratonnyi adag már.

        “de remélem leszoknak erről”
        Ha már kétszer volt ilyen akkor van egy olyan érzésem, hogy nem fognak leszokni róla. : ( Fuck yeah..

        Kedvelés

  4. Elhaym Says:

    Wagner:

    “35 szobában? Az szép. És mondanak 38-at még erre a hétre.”

    Sajnos, pedig ahol lehet sötétítünk.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

