Érdekes…

 

Címkék: , , , , , , , ,

4 hozzászólás to “Érdekes…”

  1. Dodgers Says:

    Ez nekem is feltűnt amikor először láttam képeket a T&B-ből, és a mai napig nem hiszem el hogy a Capcom még nem indított eljárást, vagy legalább nem érdeklődtek a történet készítőinél.😀 És ez ráadásul feltűnőbb is mint a Langos eset volt, mert itt a hajat leszámítva szinte ugyanúgy néz ki a két szereplő, még a ruházat is egyezik.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Nekem tegnap tűnt fel amikor Junchi-nál néztem az őszi szezon képeit és ott volt Tiger and Bunny. Na mondom hogyan néz ki ez az ember..😀 Még a szakálla is megegyezik.
    De egyébként ha a Diego-t nézed akkor a haja csak annyiban különbözik, hogy ő hátrafésüli.

    Kedvelés

  3. Atrix Says:

    Amikor elkezdtem nézni, akkor nekem is feltűnt a hasonlóság.😀 De nem hiszem, hogy Kotetsut Godotról/Diegoról másolták volna, legalább is személyiségben biztosan nem.🙂

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Személyiségben valszeg nem róla mintázták, mondjuk én nem láttam egy részt se az animéből. De ha a dizájnt nézzük elég valószínű, hogy nem véletlen. Bár rengeteg ilyen másolást lehet felfedezni a japán játékok meg animék között.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

