Death Race 2000 (1975): Legjobb Jelenet

Hatalmas film. Nézzétek meg. És ne a remaket!

A movie egyébként az akkor még távoli jövőnek számító 2000-es évben játszódik. Évente rendeznek egy ilyen őrült, nemzetközi autóversenyt. A futam úgy működik, hogy az nyer aki a legtöbb pontot szerzi, a pontszerzés pedig az emberek elütéséért járt. Az öregek és a gyerekek érik a legtöbbet. De a versenyzőknek közben az életben maradásért is küzdeniük kell mert létezik egy lázadó szervezet akik verseny közben le akarják vadászni a pilótákat és az elnököt, hogy véget vessenek az erőszaknak. A főszereplő egy Frankenstein (David Carradine) nevű fickó aki eddig veretlen és látszólag egy cél vezérli, hogy ezúttal is megnyerje a Death Race-t. A heroine pedig egy beépített csajszi lesz akit a lázadók tesznek be Frankey mellé, hogy legyen a navigátora és közben próbálja meg szabotálni. Az örök második pedig Machinegun Joe akit Silvester Stallone játszik és mellesleg ez a legbetegebb szerepe, legalábbis ennyire retard/bunkó karaktert még nem láttam tőle. Többet nem is írnék: van benne minden: akció, egy kis erőszak, fekete humor, bunyó, robbantgatás, makettek stb… 😀
Aki látta a Redline animét vagy anno a Whacky Races-t vagy az Ágyúgolyó Futamot annak biztos tetszeni fog ez a film is. Érdekesség még, hogy ez alapján készítették a Carmageddon című játékot melyben Max Damage autója megegyezik Frankenstein autójáéval, csak a színe más. 🙂

Címkék: , , , , , , , , ,

10 hozzászólás to “Death Race 2000 (1975): Legjobb Jelenet”

  1. Péter Says:

    Erre a filmre anno még a Badmovies-on figyeltem fel. Oda is pont ez a kipakolják a nyugdíjasokat a kórház elé jelenet volt feltöltve sample-nek, amit megmutattam a suliban egyik unalmasabb info órán. A hatás nem maradt el, még a tanár se állta meg röhögés nélkül. =D

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Haha. 😀 De egészben láttad??
      Meg még ezt a jelenetet is kb háromszor megnéztem, ez se gyenge: http://www.youtube.com/watch?v=dyuo2oF5B4o

      Kedvelés

      • Péter Says:

        Anno fel volt töltve az egész a dailymotion-re, ott néztem meg.
        Badmovies-on volt még pár hasonlóan elborult film, Story of Ricky, Dragon Ball Magic Begins, Versus, StarCrash, amiknek a létezéséről valszeg nem is tudnék, ha nincs ez az oldal. =D

        Mondjuk annyiban unfair a dolog, hogy nem kifejezetten rossz/direkt idióta filmeket is feltesznek.

        A szóban forgó jelenet az “epikus kibaszás” tökéletes mintapéldánya, frappáns csattanóval… az ilyeneket hiányolom sok mai vígjátékból.

        Egyébként most jutott eszembe, hogy a PaSwG 2. része is egy Death Race ihlette epizód. =)

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Én erről a Badmovies-ról még nem is hallottam. De egyébként nem is értem mert ez szerintem nem volt rossz film. 😀 Szóval tényleg unfair dolog ilyen cím alatt feltenni bizonyos filmeket.

        Story of Rickey-t megnéztük anno, kb ilyen HnK szint csak azt még hatványozza, rossz értelemben. xD DBMB pedig egy igazi fos. Arról csak 1-2 hónapja szereztem tudomást. Miért nem képesek egy normális adaptációt csinálni?

        Jah és tényleg.. a Panty-ben is volt ilyen rész. Már nagyon homályosak az emlékeim arról a sorozatról.

        Kedvelés

      • Péter Says:

        A Story of Ricky live kábé annyira hiteles, mint a HnK live vagy a DB live, szóval eleve nem is Japán, hanem Kínai gyártmány. A DB:MB még ennél is rosszabb, az ugyanis Taiwani, ráadásul unofficial remake, szóval a címen, meg egy-két karakteren kívül semmi köze nincs az eredeti DB-hez. Talán még Master Roshi hasonlít hellyel-közzel az eredetire.

        “Miért nem képesek egy normális adaptációt csinálni?” -> Na látod ez jó kérdés, de valószínűleg pont azért nem, amiért a játék feldolgozások 95%-a is olyan, amilyen. Mert a rendezőnek fingja sincs arról, amiről filmet készít, vagy ha van is, megy a saját feje után, és pont nem érdekli a canon.

        Amúgy: http://www.badmovies.org/

        Pantyéket én egy ideje már tervezem újranézni, de ezúttal angolul, állítólak nagyon jó szinkront kapott az anime. =)

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Azt tudom, hogy taiwani,, mi már az elején néztünk, hogy mi van. Először azt hittem, hogy aki Gokut játssza az lány. Meg már ott bukik a történet, hogy a nagyapjával lóg kb egész végig meg a fő gonosz is egy nem létező figura. Roshi tánca meg ritka szánalmas lett. 😀

        “megy a saját feje után, és pont nem érdekli a canon”
        Érdekes eset az amcsi db film, amit a mai napig nem mertem megnézni. Nem fér a fejembe, hogy hogyan gondolták ezt a koncepciót.

        Linket kösz

        Kedvelés

  2. Dodgers Says:

    Erről a filmről eddig még nem hallottam (se eredeti, se remake), de az Ágyugolyó futam filmeket annak idején eléggé kedveltem, úgyhogy egyszer meg fogom majd nézni ezt is. 🙂

    Péter: én hat részt láttam eddig az angol szinkronos P&S-ből, és az alapján igazuk van azoknak akik szerint jól sikerült a szinkron, annyi eltéréssel hogy Pantynek egy kicsit aktívabb előadásmód nem ártott volna, míg Stocking színésze már jófelé tapogatózik de egy kicsi még kéne ahhoz hogy valóban jó legyen a performansz.

    Kedvelés

    • Péter Says:

      Pont tegnap töltöttem le, és az első duplarész alapján eddig tetszik. Kíváncsi leszek, mit hoznak ki belőle.

      Kedvelés

    • Wagner Says:

      Nah Dod valamiért spam-nak nyilvánította a hsz-edet ez a retek, akkor elküldted még egyszer? Vagy most mi van. Na mind1. 😀

      Filmet nézd meg, kiv vagyok mi lesz a vélemény róla. Na meg a többit is amiket ajánlottam az utóbbi fél évben. 🙂

      Kedvelés

      • Dodgers Says:

        “akkor elküldted még egyszer? Vagy most mi van.”

        Yeah, kétszer küldtem el mert először azt hittem hogy az amúgy mostanában pocsék netem küszködött akkor a WP-vel, és ezért nem jelenítette meg az első hozzászólásomat, de most már értem mi történt. 😀 Plusz az is közrejátszott hogy semmi olyasmit nem írtam amit automatán spamnek érzékelne a WP, nálam legalábbis van olyan hogy olyanok hozzászólását is spamnak nyilvánítja akik amúgy rendszeresen kommentelnek, pláne ha link is van a hozzászólásban.

        Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

