BUÉK

Boldog Újévet kívánok mindenkinek! Remélem nekem is az lesz és reméljük azt is, hogy több posztot fog hozni a következő esztendő.😀 Egyelőre tervezek írni egy Wii játékos bejegyzést amiben az először kipróbált gamek fognak kielemzésre kerülni. Tervben vannak még: egy GIMP-es post és egy best of GBA games téma is. Na ennyit 2013-ról.

Még valamit akartam, de elfelejtettem.😀

Címkék:

4 hozzászólás to “BUÉK”

  1. Dodgers Says:

    BUÉK néked is (és mivel belga/bunkó módon elfelejtettem Backlogon említeni, boldog karácsonyt utólag is.😀

    Kedvelés

  2. Márk Says:

    BUÉK! Na látod, hogy írtam!😀

    Kedvelés

  3. Elhaym Says:

    BUÉK!

    Kedvelés

  4. Leara Says:

    BUÉK :)!

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

