Helyzet #19

Üdv WP!

Hogy mi a blog helyzet? Nem sok. Alig alig nézegetem, a statokat, keresőszavakat meg főleg nem. Ahogy látom eléggé csökken a nézettség. :I Na mind1. A lényeg, hogy nekiálltam a best of gba-s posztnak, már felírtam a címeket. xD Meg lesz Wii games part 2 is, csak közben gyűlnek a címek és még a Dreamcassztel is nyomulok mostanában. Animét of course egyáltalán nem nézek, inkább filmeket, azt is néha-néha. BTW király volt az új Tarantinó film.

Más: ma gravatárt fogok változtatni

Más 2: csak nem lesz egy 3DS-em? 😀

Címkék: , , , , , , , ,

5 hozzászólás to “Helyzet #19”

  1. Márk Says:

    Új Tarantino film? Valamiről iszonyat lemaradtam. 😀
    Amúgy várom a postokat.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Új Tarantino igen. A Django Unchained: van benne Dicaprio, Jamie Fox, C. Waltz, S.L.Jackson, Franco Nero és még sokan mások.
    Posztok jönnek majd talán szép lassan, elvileg. Örülök, hogy várja valaki. 😀

    Kedvelés

  3. Skydragon Says:

    3DS *__* :irígyen figyel:
    Mindig az kell az embernek is ami még nincs.. 😀
    Najó ez így nem teljesen igaz, rettentően boldog vagyok, mióta a PS3-on is pötyöghetek, node lenne azért a 3DS-en pár cím, amit szívesen kipróbálnék (Ace Attorney, Prof. Layton, Rezi, Adventure Time, Castlevania..ilyesmik). 🙂

    Django meg fasza volt, de nálam még mindig a Becstelen Brigantik van az élen, bár nem tagadom DiCaprio kitett magáért (komolyan mondom, hogy ahogy öregszik, egyre jobban imádom a faszit, a nyálgombóc alakját anno nagyon nem szerettem. :D)
    Btw azt tudtad, hogy amikor megvágja a kezét az igazi? :Đ
    Persze utána ellátták és a további jeleneteken már művér van, de annyira tetszett ez a szerencsétlen kis véletlen Tarantino-nak, hogy benne hagyta. :]

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      “Mindig az kell az embernek is ami még nincs”
      Ebben van valami… 😀 Ace Attorney, Castlevania ezek nekem is ott vannak a must have listán. De persze az SMT 4 a legfontosabb.

      A fiatal DiCaprio-val se volt bajom. Pl Egy kosaras naplóját nemtom láttad e. Igazából a Titanic miatt utálják sokan szerintem. Btw nem tudtam, hogy az a sérülés véletlen volt. 🙂

      Kedvelés

  4. Elhaym Says:

    Animét én is régen néztem már. Inkább olvasok, TVzek, vagy Abes játékkal játszom.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

