Helyzet #21

Üdv WordPress!

Következzen egy helyzetjelentés!

Megvettem végre a Soul Hackers-t 3DS-re, kis csúszással ugye pénzhiány miatt nem tudtam eddig semmit se szerezni, de igyekszem beszerezni azokat a címeket amiket anno igértem magamnak. Kurva jó kis SMT játék és a szereplőgárda is nagyon szimpatikus. Majd ha végére érek (ami nem mostanába lesz) akkor szerintem összedobok róla egy ismertetőt, mint a régi szép időkben annyi jó játékról. 🙂 Közben kijött már a Fire Emblem is, a Phoenix Wright is, azokat kéne még beszerezni. Az SMT 4 pedig jövőre várható. Természetesen az a legjobban várt játék nálam.

Amúgy… tudtátok, hogy be lett jelentve a Persona 5??? ÉS mellé még valami táncolós ritmusjátékot is ki akarnak adni PS3-ra Persona szereplőkkel. Valamint olyan is lesz, hogy Persona Q ami 3DS-re készül és P3 meg P4 karakterek lesznek benne chibi verzióban… Hát mi történik itt?

Animét továbbra se nézek, igazából már olyan szinten hidegen hagy a téma mint pl a focimeccsek vagy a forma 1.. A mangákkal is teljesen le vagyok maradva (One Piece, HxH, Drifters), azt se tudom, hogy hol tartanak vagy, hogy a HxH-t azóta folytatta e Togashi. Meg még a Berserk 6-ot se szereztem be magyarul! Hát ez van. Jelenleg a Doctor Who 50th Anniversary epizódhoz várom a feliratot. Ennek a tudata tart életben 😀 Na nem ám!

Egyébként zajlik az élet (ez egy Zaklatás szám ami most megy a fejemben), pörögnek az események. Elkapkodtuk a dolgokat, nehéz volt, nem egyszerű ez, míg végül odáig fajultak a dolgok, hogy szétmentünk. Közben ő összejött a kedves munkatársával akivel együtt szoktunk bejárni busszal és mögöttünk ült. Nekem már nyár óta kurva gyanús volt a gyerek és az történt amit anno megéreztem. Gyerekkori cimborája volt egyébként és a csaj azzal etetett, hogy semmi esélye nincs nála meg, hogy egy nyomi. Amúgy szerintem jó nagy paraszt az ember, na de mind1.. engem már rohadtul nem érdekel az egész. De kellett egy kis idő, hogy túltegyem magam a traumán. Most visszakerültem Zalába a szülőkhöz sajnos, a meló még megvan szerencsére, egypár munkatárssal már nagyon jó viszonyban vagyok. Sőt hétvégén összejöttem egy 18 éves rokker lánnyal akihez betegesen vonzódik egy 40 éves pszichopata aki látszólag minden ok nélkül pofán vert.. És most engem is ki akar nyírni meg a lányt is. De leszarom ezt is! Engem üthet, sokra nem megy vele, attól csak még többen fogják utálni, max ráhívjuk majd a rendőrséget, de mondjuk kár, hogy nem beszámítható.

Többet kéne posztolnom úgy érzem. Na üdv mindenkinek, és ne feledjétek: Think Positive!

És ha be akartok rúgni akkor abszintot kérjetek és pirítsatok bele cukrot!

Címkék: , , , , , , , , ,

2 hozzászólás to “Helyzet #21”

  1. demeterf Says:

    Szia!
    Gratulálok a játékhoz! Amúgy tudtad, hogy van 3ds-játékot is lejátszó flash kártya? Csak az a bibi, hogy max. 4.5-ös friamwaremre-ig működik, de már visszi az új játékokat is! Sajnos az én gépem már magasabbon van:-(
    Jó lenne majd újra teszteket olvasni tőled! 🙂

    Hát sajnos nehéz az élet. Remélem minden jobban alakul majd számodra.
    További sok sikert és jó játékokat kívánok! Ja, amúgy milyen játékaid vannak 3ds-en?
    Üdv: Feri!

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Köszi a gratulációt 🙂

    Már egy ideje nem követem a flash cart infókat de nekem Ez Flash VI vagy mi a frász van ami elvileg jó lenne 3DS-hez, de nekem is a legújabb firmware van fent. Amúgy leszarom már. Ami nagyon, nagyon kell azt úgy is beszerzem valahogy. Olyan marha sok játékot meg nem akarok mert megint bőség zavara lesz. Még DS lite-on is van egy csomó amit végig akarok vinni valamikor, de hát idő sincs rá.

    Nem sok játékot szereztem eddig..
    Kártyás: Street Fighter 4, Shinobi, Resident Evil Mercenaries, Devil Summoner Soul Hackers

    Letöltött játékok: 3DS Classics: Excitebike, Dillon’s Rolling Western
    ,Face Raiders, Gunman Clive, Lets Golf 3D, Liberation Maiden
    , Mighty Switch Force, Mutant Mudds, Pokedex 3D, Pullblox, Pyramids, Zen Pinball

    Meg egy csomó virtual console-os cucc, Fire Emblem Sacred Stones, Metroid, Mario stb..

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

