Vasárnapi Zsákmány #6

2014-03-23 11.14.23

Egy újabb vasárnap reggel, ami egy újabb piacozást jelent. Igen, megint lemásztam a bolhára, de valahogy éreztem, hogy most nem lesz az igazi. Az idő is szar volt, csöpögött az eső a kedvem se a legjobb.. meg hát ilyenkor letakarják fóliával a cuccosokat, hogy ne ázzon el így nézelődni sem igazán lehet. Persze volt akinek ott áztak az N64 kazettái [Pokemon Puzzle League, Snap, Stadium 2, Mario 64] és nem nagyon zavartatta magát. Volt lent egy számomra eddig ismeretlen árus aki kipakolt fél tonna Ps2 gamet (mint múlt héten egy néni), természetesen nem akadt közte olyan amit elvittem volna és mily meglepő: nem hallott még a Shin Megami Tensei-ről, de majd szól ha lesz olyanja.. Viszont a Gameboy repertoárja nagyon megtetszett és nem hagyhattam, hogy nála maradjanak a Pokemon Gold és a Red (sajna utóbbinak elég kopott a matricája)… Elhoztam volna szívesen a Mega Man 2-őt, a Donkey Kong-ot meg még jó pár “must have” címet, de hát nem éppen lehetett nála alkudni, meg sajnos nagyon tisztában volt az árakkal és komolyan vette a bizniszét.

Ezúttal is megnéztem a kedvenc árusomat és most egy Ninja Gaiden (képernyőkaparó ninja) Dragon Sword-től szabadítottam meg 1500-ért. Faszom se tudja minek az nekem, talán majd elcserélem valakivel vagy fene se tudja. Még az is lehet, hogy egyszer végigjátszom. Jah és egy kabbeujjas-bemutatós kitűzőt is szereztem. Mostanában kitűzőkre hajtok, de sehol nem lehet már kapni, legalábbis errefelé nincs olyan bolt ahol árulnának ilyesmit. Neten meg egy helyen találtam ahol értelmesek vannak mint pl.: 6-os Pink Floyd pack, 4-es Doctor Who pack, de ha még ki is perkálnék értük 1200 ft-ot akkor se fizetném ki a 2400-es postaköltséget, mert szerintem az még viccnek is rossz. Szóval maradt a turkálás..meg a szerencse, hogy majd talán egyszer belebotlok valamelyikbe.

Most pedig szerintem belevetem magam a bejegyzés irkálásba mert kellőképpen punnyadt és kedvtelen hangulatban vagyok ahhoz, hogy értelmes dolgokat csináljak. Szóval kiírom magamból a játékélményeket és kellőképpen kritizálok.  See ya next time!

Címkék: , , , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

