4 éve már,

smt1

hogy WordPress blogot nyitottam. 🙂 Statisztikákkal nem foglalkozunk mert nem igazán érdekel meg időm sincs rá kibogarászni. Köszönet mindenkinek akik idáig támogatták a nézettséget és azoknak is akik még kommentelésre is vették a fáradtságot. Reméljük az idei év termékenyebb lesz mint a 2013-mas.

BTW beújítottam egy gépet, egy ASUS Notebook-ot. Eredetileg nem gamelésre szántam hanem: net, filmezés 720-1080p-ben, adattárolás, zenék stb, de hát tudjátok hogy van ez. Muszáj volt kipróbálnom, hogy mennek e rajta a legújabb gamek és mennyire. Hát vam amit miminumra le kell venni, hogy tökéletesen fusson, de engem nem zavar, sose voltam egy graphics fag. Jelenleg így mutat a hátterem:

asztal

Az asztalomon látható gamek valamelyikéből már kész az ismertető, nem árulom el melyik az, jövő héten kipakolom nektek. Más: pár napja megkeresett egy UG néven futó srác, hogy írjunk közösen egy bejegyzést. Érdekes móka volt. Tegnaptól elérhető a facebook-os gamer oldalán, majd én is ki fogom tenni szerintem úgy vasárnap környékén.

Bye, Bye Guys! Még találkozunk.

Címkék: , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

