Buli Volt :D

1623624_258380031016636_5900109560286098460_n

Mivel a Rockmaratonra nem tudok elmenni (pedig fellép az összes punk banda amit hallgatok) mert nem lesz elég szabim a leállások miatt ezért kellett keresnem valami alternatívát fesztivál címszó alatt. Két hete megtudtam, hogy a kedvenc jelenleg működő magyar bandám fel fog lépni a Harley Davidson Open Road feszten, ráadásul szombaton amikor meló sincs.. Leszartam, hogy több mint hét órát kellett utaznom, sőt a motorokat is leszartam, meg a Bony Tyler-t is meg mindent .. amiért lementem azért megérte, ez pedig a The Silver Shine nevű formáció. Meló+3 óra alvás után pattantam is a vonatra hajnalban, hogy reggel hétre odaérjek Alsóörsre, órákat kolbászoltam a tűző napon, a nyitás is késett, boltot is alig találtam, de mire beengedtek a fesztre addigra már megvolt a hangulat némi sörözgetés után. Maga a koncert egyébként délután kettőkor kezdődött, de volt mivel elütni az időt addig is: zabálás, sörözés, ismerkedés külföldiekkel, motorosokkal, árusokkal aztán pedig következett a lényeg. Nem lepődtem meg, hogy akárkivel beszéltem senkinek fogalma nem volt erről a bandáról.. Ez nem véletlen hiszen idehaza totál ismeretlennek számítanak, kiadójuk is német, ráadásul a hét lemezük közül mindössze csak az egyik magyar nyelvű. Talán azzal akartak itthon betörni a köztudatba, talán nem is akartak. Na mindegy, nekem úgy tűnt, hogy a sátorban lévő két-háromszáz emberből kb hárman ismerjük őket: ezt a következtetést a színpad előtt álló emberek és az asztalnál ülök között való mennyiségi eltérésből állapítottam meg…Úristen de idiótán fogalmazok ma : D

2014-06-07 14.46.52

Abból a háromból pedig kettő számított igazi fanatikusnak, egy csávó és én. Csak ketten dumáltunk koncert után a tagokkal. Krisztával beszéltem és kiderült, hogy totál nem egyezik az ízlésünk, pont a kedvenc számaimat nem játszották mert azokat nem szereti, de sebaj. Megkérdeztem szerinte melyik a legjobb lemezük és azt mondta, hogy a legújabb: In the middle of nowhere, háááát. Na meg, hogy a következő is hasonló stílus lesz. Kár pedig én bíztam benne, hogy visszatérnek a régebbi vonalhoz (Kamikaze Stomp, Scream, Killer in the Crowd, Death Race, Chainsaw stb). Mondtam neki, hogy a Scream a csengőhangom, erre ő: hogy utálja azt a számot. : D

2014-06-07 15.36.11

Posztert is szereztem amit aláírtak, egy Shadowbirds demó CD-t, ami ugyanez a banda csak más névvel,  mondtam Atinak, hogy adjon már valami szuvenírt ha már hét órát utaztam miattuk. Erre adott egy Mike Zero cédét, (számomra ismeretlen német rockabilly) kösz! : ) A biztiőrnek is örök hála aki adott egy tippet hogyan vigyem haza a posztert sértetlenül.. igaz, hogy kibontott sörénnyel kellett a nap hátralévő óráit eltöltenem, de legalább nem sérült nagy mértékben az ereklye. Amúgy legközelebb nem tudom mikor látom őket, ugye Rockmaraton nekem képtelenség, Miskolc felé is lesznek, de az is 400 kilométer, külföldön turnéznak ami nekem nem fekszik megint. Na mind1, mondtam nekik jöjjenek már Zegre valamikor. Aztán kiderült, hogy már voltak valamikor, csak akkor vagy nem tudtam róla vagy nem is ismertem még őket! A beszélgetés után egyébként azonnal fogtam magam és otthagytam az egész Fesztet. Amiért lementem azért ott voltam, többi nem számított. Még Tapolcán az egy órás vonatvárás alatt összefutottam egy csapat nyaralóval akik lefotózkodtak velem egy restiben.. Az egyik csávó azt mondta, hogy a “Balatonig le kell tekerni, hogy láss egy ilyen arcot”.. meg, hogy “mekkora egyéniség” … Volt amelyikük párhuzamot vélt felfedezni köztem és a lapátos öreg között a Reszkessetek Betörőkből.  Igazából nem tudom mit akadtak fenn rajtam ennyire. Jó, jó, mondták, hogy a haj meg a bakancs meg a belassultság meg minden, na de mégis nekem ez a normális, másnak meg pont nem. : ) Történt még sok minden, de vagy nincs kedvem leírni vagy csak nem emlékszem rá. Egyébként sem tudom minek posztolom ezt ide, hiszen ez egy gamer blog. Nah Viszlát a következő játék ismertetőig!

2014-06-07 15.31.22

Jahm, egy kis kedvcsináló azoknak akik nem ismernék őket, a Tovább gomb után pedig még több kép

2014-06-07 13.43.20(Ott figyelt a bőgő :D)

2014-06-07 13.53.40

2014-06-07 12.01.35

2014-06-07 13.30.13

2014-06-07 13.27.36

2014-06-07 10.21.28

2014-06-07 10.03.20

2014-06-07 16.06.34

2014-06-07 12.04.25

2014-06-07 10.24.05

2014-06-07 09.29.51

2014-06-07 10.25.43

 

Címkék: , , ,

Egy hozzászólás to “Buli Volt :D”

  1. Helyzet #21 | Wagner's hideout Says:

    […] bele inkább. Lenéztem ugye Alsóörsre, Open Road Fesztre, arról beszámoltam nektek anno (itt). Ezután valahogy kijutottam Rockmaratonra (sikerült szabit intéznem) egy csapat emós lánnyal […]

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

