Kvízpart Rekord

kviz

Hazafelé a buszon ülve hosszan merengtem a melankóliába hajszoló Johnny Cash lemez alatt, majd eszembe jutott, hogy van nekem egy ilyen blogom vagy micsodám, nem is tudom hány éve és azt sem tudom, hogy mi okozta ezt a hirtelen jött sugallatot, ami így szólt: jó lenne már posztolni valamit.. Amúgy is baromi terméketlen volt az elmúlt év, lendítsük fel egy kicsit a bepunnyadt, kihalt wordpress-t. Na de miről is hadováljak én itt nektek? Hát lenne miről, egy újabb önismétlő, játék ismertető vagy egy sorozatajánló? Esetleg egy könyvajánló? Igazából egyikhez sincs kedvem: úgyhogy legyen a mai téma valami oltári nagy baromság. Egyébként boldog új évet mindenkinek, ha már ez is elmaradt. Kattintsatok a “tovább” funkcióra ha van kedvetek elolvasni amiket összehordtam itt korán reggel.

Na szóval van egy olyan, hogy éjszakai műszak. Ki a faszom akar dolgozni éjszaka? Alapból arra rendeltetett az emberi faj, hogy éjjel alszik és regenerálódik, nappal meg tesz-vesz. De valami barom kitalálta, hogy a gyár nem állhat le egy pillanatra sem, éjjel-nappal termeljünk folyamatosan. Szívesen elkapnám azt az idiótát aki kitalálta a három műszakot, na de visszatérve a “ki a faszom akar éjjel dolgozni” kérdéshez: szerintem senki. Elég nagy kihívás, hogy ébren maradjunk, nemhogy még figyeljünk is arra, hogy mit csinálunk.. Abból, hogy nincs kedvünk dolgozni az következik, hogy valamivel le kell foglaljuk magunkat mert az ásítozás és a bámészkodás egy bizonyos időn belül elég unalmassá válik. Persze ha megtehetjük azt, hogy lefoglaljuk magunkat, azaz, hogy nem vagyunk egy asztalhoz vagy sorhoz kötve egész nap. Lássuk csak a lehetőségek: piát nem lehet bevinni, kaját szintúgy nem, zenét nem hallgathatok mert nem hallom ha szól valaki, fészbukkon inaktiváltam magam így a külvilággal nem tudok kommunikálni (és amúgy is éjjel alszik minden normális ember), a benti lidérclényeket meguntam már, így nem igazán akarok velük komolyabban foglalkozni.. Még lehetne folytatni a listát, de miután minden lehetőséget kizártunk nem maradt más mint a kapu.hu, a kb. egyetlen “szórakoztatási” oldal ami nincs letiltva bent a gépeken.

Ezen a kapun belül is két dolgot szoktunk nyomatni, a Golf pasziánszt és a Kvízpartot. Az előbbinek lett egypár függője, engem nem igazán tudott lekötni hosszabb időre, de most nem arról lesz szó, hanem a Kvízpartról. Ez egy sima kvízjáték rengeteg témakörrel, kérdéssel és játékossal. Van pár életed, aztán nekieshetsz, cél, hogy minél több kérdésre helyesen válaszolj, a legrövidebb időn belül. Miután szarrá égettük magunkat a történelmi, irodalmi és zenei tudatlanságunknak köszönhetően: elkezdünk kutakodni olyan témakörök után amikben otthon érezzük magunkat. Még a “PC Játékok” is kifogott rajtam (ami elég gáz ha azt nézzük, hogy mekkora gamer vagyok) mert állandóan a Civilizationt, Baldur’s Gate-t és a Commodore 64-es ereklyéket hozta elő a gép feladványként: fogalmam nincs egyikhez se.. De végül sikerült megtalálnom a leginkább testhezálló témát: a rajzfilmeket: Foxkids, Louie élete, Kémkutyák, Frakk, Kölykök a 402-es tanteremből, South Park, Simpsons, 3 jó barát, Dragon Ball, Inuyasha, Rocko, Macskafogó.. stb, stb, stb. Természetesen a technikusunk jót röhögött az “óvodás” témakörünkön miután bizonygatta a történelmi meg háborús, lexikális tudását és ilyesmiket szólt be, hogy “ezeket a modern, szar meséket kívülről tudják, de fogalmuk nincs, hogy miket írt a Benedek Elek” bla bla.. Na szóval így első blikkre sikerült összevakarni a 30ezer pontot, majd a játék kiírta, hogy ha regisztrált felhasználó lennék akkor felkerültem volna a listára már 1000 ponttal. Bassza meg, hát akkor regisztráljunk mert miért ne? Végül is ráérek.. A login name-ből kiderül számotokra, hogy Krisztiánnak hívnak, bár ezt már lehet, hogy említettem valamelyik korábbi bejegyzésben. Na szóval így regisztrálás után egyből sikerült felugrani a tabellára, bár a fogyatékos Spongyabob sokszor game overbe küldött mert egy részét se láttam és kb. annyit tudtam róla, hogy sárga és nagyon idióta. Na de ki az a vadállat aki tartja az első helyet? Az éves ranglistáról van szó egyébként.. Mondom előzzük már meg azt a nyomorultat, nem igaz, hogy nem lehet lenyomni, van aki jobb a “rajzfilmekben” mint én? Hát ez így nem mehet tovább, ebből ügy lesz! 38ezer ponttal vezeti a listát, na de hogy’ a francba lehet annyit csinálni? Hát úgy, hogy nem ejtünk egy darab rossz választ sem és nem vesztünk életet, vagyis mind a 30 kérdésre helyesen válaszolunk. Addig kínlódtam amíg össze nem jött a 30-ból 30, volt kettő “súgógépem” de kellett is.. Még azt is megtanultam, hogy Spongyabobnak ananász alakú a háza és Rák úrnak egy bálna a lánya meg, hogy Barba papának hány gyereke volt és, hogy mi az a Guliverkli.. De hiába minden fáradozás! Hiába toltam ki perfektre az összes kérdést, reflexszerűen azonnali kattintással megadva az összes helyes választ úgy huszadszorra is, miután sikerült bemagolni mindenféle elvont baromságot: mert egyszerűen képtelenség megelőzni ezt a “littlelies” illetőt! Még mindig előttem jár, de mindössze 83 ponttal! Szóval kíváncsi lennék erre a gépember agyú “littlelies” illetőre, hogy nagyjából hány órán keresztül nyomta folyamatosan a kvízpartot mire sikerült bemagolnia a kérdéseket és válaszokat, majd elérnie ezt a megdönthetetlen pontszámot. Remélem valaha elolvassa ezt a bejegyzést és reagál rá valamit.😀 Gratulálok neki az eredményhez.

Na de igazából leszarom az egészet és ha nagyon akarnám meg tudnám dönteni. Hihetetlen, hogy mikre visz rá az unalom és a kényszer, nem igaz? Igazából itthon még soha nem mentem fel a kapu.hu-ra mert ilyenkor szabad lehetek és azt csinálok amit szeretnék csinálni! Úgyhogy most búcsúzom mert úgy döntöttem, hogy bevágok két sört, aztán olvasok egyet valamelyik könyvemből, majd nekilátok a jól megérdemelt pihenésnek.

Még egyszer BUÉK minden errejáró, eltévedt léleknek. Legközelebb majd valami tőlem megszokottabb bejegyzéssel jelentkezem. De persze nem ígérek semmit, ezek mind csak üres szavak melyek a magam szórakoztatására jöttek létre.

:*

Címkék: , , , ,

4 hozzászólás to “Kvízpart Rekord”

  1. Péter Says:

    Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy mindig nálam van egy 8 gigás pendrive, ami ugyan melóhoz kellett még anno a régi melóhelyemen, de persze ettől még elfért rajta “vészesetére” a Carmageddon 1-2, Doom 1-2, meg a Duke Nukem 3D is. Így ha unnám magam, és nincs benn a főnök, ezekkel el vagyok. =)

    Bár most már macerásabb, mert itt bármikor beeshet egy megrendelő. Meg az itteni gépben nincs, csak alaplapi videokártya, így például a Duke nem is megy stabilan, csak ha a régi grafikán tolom.

    Próbáltam még bevinni a mugent, mert néha beugrik hozzám az egyik srác, aki az egyik közeli 576-ban melózik, aztán vele jó lenne néhány 1v1, vagy 2v2 meccset lejátszani, csak hát azzal is elég érdekesen jártam. Az 1.0 szaggat rajta, a régi winmugen meg megy, csak nem stabil, úgy meg nem fasza, hogy nem tudni mikor dob ki.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Mugen? nem is rossz ötlet, vagy esetleg egy Dosbox😀 Bár Mugen helyett inkább Kawaks-ot preferálom, aztán egy régi KOF vagy egy Samsho és már el is repült az idő.
      A Duke-t már szarrá untam, azt inkább hagyjuk.

      Legközelebb lehet majd 3DS-ezek, bár az elég furán venné ki magát ha eltűnnék 1-2 órára, azér’ nem úgy megy az.

      Kedvelés

      • Péter Says:

        Mugent azért szeretem, mert van jó pár fasza edit, amik jobbak, mint az original karakterek. Asura, Legendary Bogard, True K’, csak hogy párat említsek. =)

        Többjátékos mókára jó még a Worms Armageddon, azt egy gépen is lehet játszani, és van már annak is mindenféle HD, meg portable kiadása.

        Duke-ot én olyan évente, másfél évente azért előkapom, akárcsak a többit, meg addigra érkezik új HRP is. =)

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Nem tudom, hogy az ilyen unbalanced, eltúlzott, ízléstelen, dragon ball-szintű, power up-szar editek miben lennének jobbak mint az eredeti, normális karakterek.😀

        A Worms-t már tíz évvel ezelőtt meguntuk.😀

        Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

