Rockmaraton 2015: Beszámoló

20150714_113205

Szükségem van erre az állatságra, hogy kirántson a gyilkos hétköznapokból. Ezért vettem ki a maratonos hetet már jóval előre. Lestoppoltam! Elbaszott, celebgyártó hazánkban ez az egyetlen olyan fesztivál ahol csak rock/metal/punk szól egy héten át. Igazából nem is készültem rá sehogy, pénz legyen nálam, meg egy táska, tele fontosabb dolgokkal. Ennyi a lényeg. Sátor? Ugyan már.

A szar bevezető után következzen a keservesen hosszú, unalmas beszámoló, amit az elmúlt 3 napban megírt, Útikönyvemből fogok összeszedni (Doktor Gonzó leszek?). Igen leírtam dolgokat amikor volt kedvem meg TOLLAM, hogy később fel tudjam eleveníteni. xD Mert bizony esnek ki dolgok..  Nos, azért vettem ki egy hetet mert nem tudtam meddig maradok. Ami bandák engem érdekeltek azok az első három napra lettek elosztva. Tehát ha addig maradok akkor csütörtök délután értem volna haza; és akkor mentem volna be pénteken melózni? Áhhh.. Inkább vegyük ki az egész hetet, aztán pihenhetek is végre, meg tombolhatok is.

KLIKKELJ tovább a teljes bejegyzéshez

07.13. HÉTFŐ

A történet fontosabb szereplői:

K: az Ozorás csávó, nem szereti a tömegközlekedést
SZ és J: a pár, kutyabloggerek
G: a legjobb csaj
C3PO: a szupercsapat vezető egyénisége
FF: nincs köze a final fantasy-hez
DR: a netes barát, aki közel lakik, mégis Maratonon futok vele össze
E: a Femme Fatale
E/1: it’s a me

20150713_055441

ZALAEGERSZEG-KELENFÖLD

Az ismerősök már nulladik napon elindultak, én csak az elsőn mert úgy is csak a zene miatt megyek. Mit fetrengjek ott a füvön? Ha zene nincs akkor semmi sincs. Na szóval: a történet egy hajnali 4-es ébredéssel kezdődött. Ramones póló, terepgatya, szakadt bakancs, táska, majd let’s go. Fél 6-kor indult a vonatom. 5 órás útnak néztem elébe. Pénztáros néni nem volt képben. De erre most nem térek ki.

Tudtam én, hogy Kelenföldig eljutni kibaszott unalmas lesz. Ezért vittem egy mp3 lejátszót és egy üveg skót whiskyt, jó társaságok. Sajnos egy óra alatt lemerült az a vacak, a telónak az akksiját meg nem akartam pazarolni hisz még sehol sem tartunk. Nem tudom hogyan, de valahogy sikerült kibírni az átszállóig; és minél távolabb kerültem a szaros Zala megyétől: annál szabadabbnak éreztem magam. Az aluljáróban volt 1-2 gitározós “utcazenész” meg egy Ian Anderson arcszőrzetével rendelkező srác akiről kiderült, hogy ugyanazzal a vonattal megyünk (K aki 18, de 26-nak néztem). Ozora Fesztre készült, gondoltam az valami woodstock-i hippibál, de azt mondta GOA, gőzöm nincs mi az. GOA…

KELENFÖLD-DUNAÚJVÁROS

Na azt látnotok kellett volna. A 4 óra unalom után kezdtek érdekessé válni a dolgok amikor a személyvonat megtelt mindenféle punkokkal és színes tüneményekkel. Földön ültek, adták körbe a boros kólát, itták az Aranyfácánt, én meg még mindig a SZKÁCCSOMAT.. és közben azon mosolyogtam, hogy szegény civilek mennyire meg vannak botránkozva. 😀

20150713_084542

VASÚTÁLLOMÁS-SZALKI SZIGET

Megérkeztünk a városba. Lépcsőn tanakodtunk, hogy most mit merre hogyan. Nekem az egész jelenetből semmi nem rémlik körülbelül, csak pár arc ugrik be homályosan: 1-2 tarajos srác. Következő jelenet, hogy autóval visznek (nevezzük őket SZ-nek és J-nek), de csak engem, a többiek nem tudom hová lettek. De egészen kedd éjszakáig meg voltam róla győződve, hogy én taxival mentem le a Szalki Szigetre és SZ és J fizették az utat. SZ-szel kedd éjjel beszéltem és közölte, hogy az az ő személyautójuk volt. Szóba került, hogy miért írok le dolgokat egy noteszbe. Tán nem blogolok? Merthogy ő is, le is írta nekem a címét: dasha.blog.hu. (érdekes koncepció). Természetesen K-nak is van blogja, de ő nem adta meg a linket. Azért kanyarodtam a keddre mert a bejutás teljesen kiesett. Jegyvásárlás? Karszalag? Utána hova, kivel? Fogalmam nincs.

AZ ÉBREDÉS

Felébredtem egy ilyen abroncsszéken, kurvára sütött a nap. Vagy a SZKÁCCCS ütött be ennyire vagy a dugi abszintom. Az utóbbiról annyit, hogy itthon vettem észre az előbb, hogy üres a laposüveg. Azt hittem, hogy hozzá se nyúltam, de ezek szerint meg kellett, hogy igyam. Na szóval.. Délután 3-4 lehetett talán? Mikor megébredtem. Velem szemben egy csomó ismeretlen ember.. És mégis mindenki úgy beszélt mintha tudnák a történetemet. Közöltél, hogy a SZKÁCCSOMAT beletették a táskámba meg, hogy sikeresen bealudtam. Szóval ők voltak a megmentőim? Továbbhaladtam és tök furcsa volt, hogy akik jönnek velem szemben, azok mind tőlem kérdezgetik, hogy jobban vagyok e? Még meg is sütött a nap. Helyi látványosság lettem egy rövid időre.

20150713_173626

OFFROCK-TANYA EPISODE 1 ÉS SORBANÁLLÁS

Akkor még nem tudtam, hogy így hívják.. Csak úgy betévedtem egy sátorba ahol láttam, hogy emberek legóznak. Megkérdeztem, hogy ezt most miért? Csak úgy. Leültem hozzájuk, valamit rakosgattam. Nem jutott eszembe hogyan rakjak össze egy 8 bites Máriót; úgyhogy hamar föladtam. Majd kiszúrtam egy ilyen katonai sátrat. Ahol először láttam G-t, aki kurva jól nézett ki.. Mondta, hogy regisztráljak az Arcvadászatra. Gőzöm nem volt mi az, de úgy is mindegy alapon odamentem.. Valamivel el kell baszni az időt a koncertekig, nem? Egy névtáblával lefotóztak és holnap aki kihúzza az én képemet, annak meg kell találnia engem, és ha sikerül neki: kap valami díjat. C3PO-nak asszem 4-szer sikerült. Róla majd később. Holnap menjek vissza én is és akkor húzhatok egy képet. Továbbhaladva valahogy eljutottam a Casanováig, ami szerintem nem is az volt, de valaki azt állította, na mind1. Mindjárt két sört kértem mert nem volt kedvem utána megint fél órát várni. Közben összefutottam egy egerszegi ismerőssel, utána se láttam többet. Persze nem elég, hogy 400 forintot kértek egy Soproniért, a műanyag, Rockmaratonos korsót is külön  beleszámolják az árba. Tehát 1200 forintért ittam 2 sört. És kurvára megjegyeztem, hogy a korsókat ne dobjam el. Így kell felmérni a terepet, nem igaz? Mindjárt vegyük meg az első dolgot amit meglátunk…

MONSTER ARENA: AVAGY AZ ELSŐ KONCERTSOROZAT ÉS ÚT A SÁTORIG

Pont odaértem Barackcára, nem emlékszem, hogy kivel. Jó volt, szeretem amit csinálnak. A szövegeik kurvajók, van egy bizonyos világnézetük, nagy részével egyetértek, vannak komolytalanabb, bulizós számaik.. Igazából nagy pogó nem volt, úgy rémlik páran vadultak az első sor környékén. Én a korlát előtt kiabáltam a szöveget. Tömeg az volt, sokkal nagyobb mint tavaly, csak nem elég aktív. Rá kellett hangolódni? Keveset ittak? Korán volt még? Nem tudom, de közben találkoztam FF-fel, akit Zegről ismerek és DR-rel akit meg a netről. FF nagyon meglepődött, hogy itt lát mert nem tudta, hogy jövök. DR-t Most láttam először, de annyira részeg voltam már, hogy semmi értelmes megnyilvánulásom nem lehetett. DR azt mondta asszem, hogy még visszajönnek. Talán így is volt, nem emlékszem, de utána őt se láttam többet. A SZKÁCCS elfogyott.

20150713_180659

Barackca után következett a Kovbojok. A legidiótább pogó zene. A tömeg mintha jobban felélénkült volna és szórakoztunk az egésznek a komolytalanságán. Egyébként jól nyomják ahhoz képest, hogy youtubon kezdték vödrökkel. Vagy ezt már leírtam tavaly is? A frontembernek két jelenete maradt meg bennem. Az egyik, hogy megkérdezte a közönséget, hogy ki nézte a Tini Nindzsákat a 90-es években. Mindenki feltette a kezét. Utána: “és ki nem nézte”. Én feltettem. Erre azt mondja, hogy akkor az a két ember most unatkozni fog, erre elénekelt egy TMNT-ről költött dal. xD Voltak versfelolvasások is asszem, na meg egy kérdés: “Ki tudja mi volt Harrison Ford foglalkozása színészkedés előtt?” A helyes megfejtőnek odadobott egy enciklopédiát és azt kiabálta, de “vigyázz mert négy kilós, nehogy agyon basszon, ja és bekarikáztuk benne a kaka szót.” Aki ismeri őket az meg se lepődött. Na szóval nem volt rossz az egész, de hát ez kell egy rakás, részeg embernek, nem?

20150713_190917

Eztán érkezett a Rózsaszín Pitbull, azt hittük, hogy szar lesz, de hát nézzük meg ha már itt vagyunk és úgy is be vagyunk baszva. Csalódtunk. Mert kurva jó buli volt. A hangulat egyre inkább felfelé ívelt, a pogóban is egyre többen részt vettek, ment a lökdösődés..aztán berobbant “E” … Én már annyira reccsen voltam, hogy annak se láttam értelmét, hogy megpróbáljak szavakat formálni, így hát jelbeszédet alkalmaztam. De különben tökéletesen megértettük egymást: nyelvezéssel. Mit írtam a felfelé ívelő hangulatról? Pitbull után jött volna Auróra, majd Konflikt.. és nem lemaradtam róluk? “E” elcibált egészen a tökömtudjamelyikszínpadig, talán a Hammerworld lehetett? Ahol valami hörgő-brutál-metál-sörény banda tépte a húrokat, azt se tudtam kicsodák, de még ráadásul ott a színpadra is felültünk, hogy khm.. Mindegy már régen elvesztettem a fonalat.. és hát nem bementünk a sátrába ahol csináltunk kb. 50 fokot? Na ná, hogy nem aludni akart. Utána közölte velem, hogy azt hitte, hogy én néma vagyok mert egy kurva szót nem szóltam még. Na álljunk csak meg.. hogyan lehet úgy összeszedni valakit, hogy meg se szólalok?.. Ezt követően pszichoanalitikus beszélgetést folytattunk és megállapította, hogy okos vagyok. Közöltem vele, hogy igen és emellett faszfej is. Akart még bulizni menni, én már nem. Majd aludtunk. Ja és meg is etetett. Míg nem jött álom a szememre addig hallottam a messzeségből a Paddy and the Rats koncertet. Na de nem megmondtam, hogy felesleges sátrat hozni?

20150713_205327

07.14: KEDD

A FELFEDEZÉS: A VÁROS ÉS A FESZTIVÁL

Felébredtem. Istenverte fejfájás. Mennyit aludhattam? Talán 5 órát. Feltűnt, hogy a fogam helyen már nem áll ki az a picike csontdarab ami a hónapokkal ezelőtti foghúzásomból maradt. Csoda történt. Majd felvettem a bakancsomat és a szanaszét szóródott cuccaimat. A Betty Boop-os öngyújtó nem lett meg. Azzal szoktam tüzet adni, ha kérnek. De én nem szívok. Továbbá a legkisebb gyűrűm is eltűnt. Who cares? Úgy éreztem le kell lépnem valamerre és, hogy nem akarom felébreszteni “E-t” Úgy döntöttem elhagyom a fesztivál területét és kicsit körülnézek a városban mert kifogyott a filcem és nem tudtam Doktor Gonzózni! Nem tudtam mi vár rám a keddi napon. De az igen furcsa volt, hogy megint köszöngetnek a szembejövő emberek és kérdezgetik, hogy kijózanodtam e. Egyiket sem ismertem fel, de aki ismerős volt az meg rám nem emlékezett. Ballagtam a városban keresztbe, összevissza, napszemüvegben, zombi-szerűen.. étlen, kiszáradva. Megyek át a zebrán, röhögve kiszól egy csávó: “Jó volt a Buli? HAHAHA” – Ja mondom. Még az útkereszteződésnél is sikerült kétszer rossz felé mennem, de mindegy előbb a Pennyt találtam meg ahol vettem még egy üveg SZKÁCCSOT, aztán a Tescót ahol vettem egy kibaszott tollat, hogy tudjak írni. Szerencse volt nálam fájdalomcsillapító, könnyített a szenvedésemen. Azt hiszem olyan 3 óra ment el ezzel a bukdácsolással. Gondoltam ha már ennyire jól vagyok megpróbálom felfedezni JÓZANUL a FESZTIVÁL TERÜLETÉT, ami hétfőn nem sikerült mert csak sodródtam az árral. Vettem két fasza pólót, egy Exploitedeset meg egy Pink Floydosat. Most jutott eszembe valami! A táskámra volt kötve egy zacskónyi megszáradt perec, valaki mondta, hogy pogóban jó önvédelmi eszköz lesz.. Mind1, kidobtam. Folytattam a felfedezést, aztán mikor írni akartam az “Útikönyvbe” észrevettem, hogy nem fog a kibaszott Tescós toll.

20150714_105912

TOLLVADÁSZAT ÉS AZ IVÁS KEZDETE, OFF-ROCK TANYA EP 2

Na mondom… A napközis elfoglaltságok itt tök unalmasak ha józan vagyok. Úgyhogy mindjárt be is tértem egy sörsátorba és megkérdeztem a csávót először, hogy nincs e fölösleges tolla. Nincsen, egy van, de az kell a csajoknak. Kérdezzem meg az Off-Rock Tanyán, ott van nekik egy kupaccal. Mind1, kösz, akkor kértem két sört és nem értettem, hogy mi történt mert ugye félreraktam két korsót mert tudtam, hogy kelleni fog, az egyik kettérepedt a táskámban, a másik ottmaradt a sátorban E-nél. Mindegy újabb 1200 forint két sörért. Elmentem az Off-Rock-ba, megkérdeztem az Arcvadász recepción van e tolluk, nincs. És kinek lehet? Kérdezzem meg G-t aki még mindig jól nézett ki. Neki sem volt. Kíváncsi voltam mikor kaphatok arcképet akit meg kell keresnem, ki kell várni a sort, hát jó. Elmentem a pólóárusokhoz, nekik sem volt. Még párszor visszatértem a csávóhoz sört tölteni, ügyelve a korsóimra. Lementem a strandra, a pultnál se adtak tollat. Viszont ott 250 volt egy sör, nem 400. Mi a fasz? Vettem hát.. és mondom visszamegyek a csávóhoz, hogy közöljem vele az árkülönbségeket. Ám a Security nem engedett ki, meg kell inni, utána mehetek ki a strandról. Bazmeg. Akkor leültem 3 idősebb emberkének a sztorijait hallgatni, közben megkérdeztem 1-2 napozót, hogy van e tolluk. Nem volt, de az egyik visszakérdezett, hogy indián fejdíszre gondoltam e. Mikor kijutottam a strandról mondtam a csávónak a sörsátorban, hogy ott mennyivel olcsóbb a sör meg, hogy az egész kibaszott maratonon nincs egy fölösleges toll. Ő tök rendes volt és végül odaadta az övét. 🙂 Hozzátette, hogy itt azért 400 ft a sör mert oda mész vele ahova akarsz, és sorban állni sem kell. xD

20150714_111418

VEGYÜLJÜNK EL A NAPKÖZIBEN, OFF-ROCK TANYA EP 3

Volt még idő a koncertek kezdetéig. Valahogy el kéne ütni az időt. Kiültem az abroncsos vedelőhöz, ittam és röhögtem a részegeken akik letolt gatyával másztak el 20 méterre lévő Toi-Toi-ig 20 perc alatt. Már kezdtem jól lenni én is, a SZKÁCCS jobban csúszott ennyi sör után. A sörsátor mellett Star Wars kvíz folyt és az egyik srác nagyon profi volt benne. De én untam, úgyhogy visszaültem az egyik abroncsra és kitárgyaltam a Terminator és Marvel filmeket egy metálheaddel.. meg még sok mindent. Gondoltam itt az idő lenézni megint az Off-Rock-ba. Beálltam az Arcvadászkép centrum sorba, beszélgettem olyan punkokkal akik szeretik a psychobillyt. A leopárdmintás tetkókból indult a téma. Aztán az idő végtelenségének végeszakadta után kaptam egy képet: egy faszit. Sose láttam, kértem másikat. “Inkább egy nőt szeretnél?” – Hát igen. Őt se láttam még sosem, de elraktam a képet és kb minden szembejövő embertől megkérdeztem, hogy látta-e valamerre. Egy abroncson fekvő csaj mondta, hogy egyszer látta és rózsaszín a haja, de fekete fehér képen ez nem jön át. Na mind1. Utána megint láttam G-t, ezúttal fürdőruhában, az összes punknak tátva maradt a szája. Aztán elnéztem jobbra ahol barbárnak öltözött csávók aprították egymást karddal és baltával. Hm. Oké. Továbbhaladtam. Ült egy csapat emberke a fűben, akikkel már hétfőn beszéltem, ismerősek voltak, talán az Arcvadász fotózásomról. Asszem. Névtáblák voltak a nyakukban: C3PO, ZED, Roger a Rekettyés és Sir Lancelot. Lancelot volt az egyik csaj. Üdvözöltek engem és elneveztek Fantomnak mert tök nyugodtan mászkálok összevissza és mindenhol feltűnök. Kérdeztem mik ezek a névtáblák? Mondom “kié ez a motor? ez nem motor drágám ez egy chopper. kié ez a chopper?. zedé. ki az a zed? ZED’S DEAD” Igazából kevesen vágták. Amúgy ezek a nevek filmekből vannak és az ő szerepükben kellett eljátszaniuk valamit, nem is értettem, meg annyira nem is érdekelt. Utána meg valami bekötött szemes, marhaság  feladatot kaptak szegények, de élvezték. : ) Én meg inkább visszamentem a Legós sátorba az Off-Rockon belül. Volt ott egy srác aki előkapta a faszát mindenki előtt. Azt a reakciót látnotok kellett volna. Csajok kiakadtak.

11748735_432104793644158_470916361_n

Nem sokkal az incidens után ismét előkerült FF (kit korábban említettem Barackcán). Tök jót dumáltunk, örült neki, hogy végre “normális” állapotban lát, nem pedig beszédképtelenül részegen. Hozta barátnőjét ST-t és az exét. Megbeszéltük mi történt a Barackca óta és elkérte a számomat merthogy van neki egy felesleges sátra és majd estefelé megcsörget. Na hát ez fasza, mondtam én, hogy felesleges sátrat hozni. Utána beültünk négyesben legózni, csináltam valami gólemet, aztán realizálódott bennem, hogy már 6 óra lesz lassan és kezdődnek a koncertek.. Búcsút vettem tőlük. Azóta se láttam őket. Elindultam a Shortscore-ba, én és a SZKÁCCS.

SHORTSCORE PIT: AVAGY A PUNK ŐRÜLET

Hm. Mi a program? Éhenkórászok, QSS, The Silver Shine, Sleepless, Böiler, Fegyelmező Részleg. Gondoltam innen el se fogok mozdulni hajnali 1-ig… A Sleepless nem tudom hogyan került oda;kb nem ismerte senki, ilyen Subscribe-szerűség. Fasza volt a *kórászok, bár nem sok mindent hallottam tőlük eddig. A QSS meg…. kibaszott jó volt. Szeretem a számaikat, az összes klasszikust lenyomták. Odamentem a színpadhoz megnézni a listát amin rajt van, hogy miket fognak játszani. Erre Barangó kezet fogott velem és bemutatkozott. xD What? Pogó meg ment ezerrel, egy kis fiatal punk letarolta az első két sort egyedül, de voltak ott öreg rókák is. Egyesek a színpad szélén ülve lazultak, mások tomboltak, valaki csontrészegen a színpadon szórakoztatta magát és a közönséget. Szóval mindenki jól érezte magát. Én csak üvöltöttem a szöveget: el innen, kocsmatöltelék, kézigránát és így tovább…minden volt 🙂

20150714_185841

A QSS után beröpült a placcra egy kiscsaj, nevezzük BK-nak, ő is már nagyon jól volt, talán még jobban mint én. Elkezdett táncolni az előkészüléshez használt Tankcsapda háttérzenére, meg többször elmesélte, hogy mennyi pálinkát itattak vele és, hogy a bakancsa a csomagmegőrzőben maradt. El is ment érte. Majd visszajött nélküle. Aztán még többször eltűnt. Kiderült, hogy ugyanannál a cégnél dolgozunk, ő is másik városba jár melózni meg én is. Na mind1, mondtam neki, hogy készüljön mert fasza lesz a Silver Shine. Át is öltöztem a placc szélén a tavaly maratonon vett Shine pólómba.. Atiék sürögtek a színpadon, megkérdeztem tőle, hogy nincs e nála véletlenül a legújabb Shadowbirds lemez? Azt mondta majd koncert után kihoz egyet. Faszán nyomták a punk rockot, az új dobos jól bevált, nekem jobban tetszettek mint tavaly. Nem tudom, talán a számösszeállítás, az egész valahogy pörgősebb volt és még lenyomták a nagy kedvencemet is a Kamikaze Stomp-ot. Aztán mikor vége lett, nemigen láttam előjönni a frontembert. Gondoltam mégse hozza azt a CD-t? Csak nem kell csalódnom? Felmentem a színpadra (részegen mindent lehet tudjátok) de ez nem tetszett a Security-nek és mindjárt lezavartak.

20150714_200526 20150714_201345 20150714_204010

Utána jött a Sleepless és azzal a lendülettel berobbant a placcra “E” (a semmiből teleportálódott oda) és nekiállt headbangelni. Ez olyanfajta zenének érződött amihez a headbangelés áll jó, nem a pogó. A koncert végén E kiment ücsörögni a fűbe a haverjaival. Aztán elkezdődött a Böiler, megjelent a faszi a zöld ingjében. 😀 Kimentem “E-hez”, megmondta, hogy szépen otthagytam reggel. – Ja mondom, le kellett mennem a Tescóba. Bevittem az egyik kispunk haverját a Böilerre, közben BK is visszatért de már nem akart velem foglalkozni. Aztán megjelent SZ, a történet elejéről aki kocsival hozott le hétfőn a vasútállomástól és most világosított fel, hogy az nem taxi volt. A többit meg már leírtam. Mire megint tudtam volna a koncerttel foglalkozni akkor meg kijött Ati a Silver Shine-ból és kérdezte, hogy érdekel e még a CD. – Na ná, hogy igen. Már majd’ elfelejtettem… Bement hátra, utána eredtem, de a Security úgy nézett rám mint aki fel akar nyársalni..Úgyhogy inkább meggondoltam magam. Végül Ati kijött, megvettem az új Shadowbirds lemezt, beszéltünk egy keveset, azt mondta megnézi még a Fegyelmezőt aztán mennek tovább. Nagy volt a “Böiler zaj” és ilyenkor nehéz beszélgetni. Szóval a Böiler alatt egy csomó összevisszaság történt… A zenéjükre alig tudtam figyelni. Utána pedig következett a nap csúcspontja:

20150714_234221

Fegyelmező. Olyan fasza egy buli volt… másfél órán át játszottak, kb végig ugráltam bent a tömeg közepében, miközben a hátamon volt a táska. Kurva nagy tömeg volt, ment a lökdösődés, röpködtek az emberek, valakit felkaptak, utána már a földön volt, egy rakat ember elesett, csúszott a padló az izzadságunktól. Egy csaj lefejelt véletlenül. De hogyan haragudtam volna a kis cukira. : ) Szerintem valakitől kaptam egyet az oldalamba is mert még mindig fáj. De én is löktem ám őket. Akkor igazán jó a koncert ha jó a közönség, és akkor jó a pogó ha nagy a tömeg. Végén már levegőt se kaptam, úgy dőlt rólam a víz, hogy azt hittem el se áll, kétszer befeküdtem a csap alá valami közeli zuhanyzóban, utána meg kidőltem a fűre. Majd még ezután benéztem a Prosectura végére, az már valamelyik nagyobb színpadon zajlott, kurva sokan nézték. De máshoz nem volt energiám minthogy leüljek és meghallgassak tőlük egy számot. Melyik szám volt az? Nem emlékszem. De éreztem, hogy szabad vagyok és élek.

07.15: SZERDA

A PIHENTETŐ ALVÁS

Elfáradtam és kezdtem józanodni. Sétálgattam. Eszembe jutott FF és a sátra. De nem hívott még mindig. Tán elfelejtette? Bolyongtam a sötétben majd lemerült a telefonom. Sátrak vettek körbe minden irányból. Leültem valahova. Egy fa tövéhez. Mint tizenévesen a Művészetek Völgye fesztiválokon. Táskámat a fejem alá tettem. Elfáradtam. Elaludtam.

MÉG NINCS IS REGGEL

Valakik vagy valamik a pofámba világítottak. Felkeltem. Ránéztem a zsebórámra. Azt hiszem olyan hajnali három óra lehetett. Tökre kijózanodtam. Éhes voltam. Elindultam valamerre, fogalmamnincsbüféhez. Zártak. Mentem a tömeg irányába. Ott ettem rántott húst, párolt zöldséggel. Nagyon jól esett. Körülnéztem. Sehol egy ismerős arc. De egy! Az egyik punk srác a SHORTSCORE-ból, ennek még mindig ennyi energiája van. Közöltem vele az ötletet ami azóta a fejemben járt mióta aludtam azt a kemény másfél órát. Azt mondta hülye vagyok. Elmondása szerint ő egész nap részeg és kurva jól bírja, holnap meg ‘ploited. Fáztam, vacogtam. Utána bementem valami női wc-be, még egy hidegvizes mosakodásra. Majd egyenesen kifelé a fesztivál területéről. Jöttek szembe punkok, rokkerek, már rég vége a bulinak, de még mindig élvezik. Jól teszik mert a “NAPKÖZI” unalmas, inkább akkor kell itt aludni mint hajnalban. Rossz irányba mentem először: délnek, a Ruhagyári úton. Turnékamionok sorakoztak ott. Visszafordultam. Elmásztam a vasútig, kb egy óra alatt. Nemsokára jött a vonatom. Nem is tudom mikor, 6 óra körül lehetett már.

ÚTON HAZAFELÉ

Kibaszott sokáig tartott. Összevissza késtek a vonatok, rengeteget álltuk.. Szétkapcsoltak. Stb. De legalább kiakasztottam a kalauzt.

Napszemüvegben nézem a jegyzeteimet. Ő meg áll előttem. Nem mozdul. Felnézek. Mond valamit. Erre én: “Tessék?” Megint mond valamit. Leveszem a szemüvegem mintha akkor jobban hallanám. Kérdezem: “Mit szeretne?” Erre ő tiszta idegesen: MIT SZERETNÉK? KÁRTYÁZNI! SNAPSZEROZNI! SZERINTED MIT MONDTAM AMIKOR BEJÖTTEM AZ AJTÓN? HOGY JEGYEKET, BÉRLETEKET KÉREM FELMUTATNI” Az utasok röhögnek. Mondom: “Én már megmutattam a kollégának.” Aztán otthagyott. xD

Ennyi lett volna a beszámoló. Kicsit hosszúra sikeredett, nem?

U.I.: megbántam e, hogy előbb eljöttem és nem maradtam Exploiteden? Nem tudom. Talán még 1 üveg SZKÁCCS adott volna hozzá energiát. Vagy egy kis “Napközis” pihenés. Már mindegy, jönnek még máskor is. Annyira meg nem fontos.

Most itthon pihenek, lazulok. Azt hiszem egy csomó küldetést teljesítettem. Pénteken még tervezek lemenni Alterába Fesztre, talán meg kéne nézni azt a nyomi Alvint? 😀 Majd augusztusban tervezek még egy kis FEZENT vagy Rockpartot. Úgyhogy lehet lesz még hasonló bejegyzés.

Gamelés? Mostanában NES megy. Majd, majd jön poszt. 😉

ÜDV!

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 hozzászólás to “Rockmaraton 2015: Beszámoló”

  1. BenyoBoy Says:

    Végig röhögtem az egészet, nagyon jó beszámoló volt! Rohadt érdekes ezt a világot is látni nekem, mint alkoholt nem ivó, alapvetően visszafogott valakinek. Az ilyen formákról meg sztorikról csak fél füllel hallok, de hogy valakivel ezek meg is történjenek… kurvajó! 😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

