FEZEN: utcsó nap egy részeg ember szemével

IMG_20150802_035626

Először semmi kedvem nem volt megírni a bejegyzést: egyrészt mert totál amnéziásnak érzem magam, másrészt meg fáradt voltam, és lusta.. Na de többen jelezték, hogy szívesen elolvasnák. Így hát közkívánatra: megpróbálom összeszedni magam és megírni ezt a nyavalyát. Ismét magammal vittem az útinaplót.. na de egyik érdekesség, hogy amikor nagyon be voltam nyomva akkor egy darab mondatot sem írtam bele. Úgyhogy ezúttal tényleg nehéz dolgom lesz.. Ráadásul így a képeket visszanézve: valamelyikről azt se tudom megmondani, hogy melyik koncerten készült. A fesztivál alatt írt privát üzeneteim egyes embereknek pedig egyenesen elborzasztanak. Na mind1. A beszámoló a “tovább” gomb lenyomása után olvasható.

Jah, egyébként: elhagytam az új napszemüvegemet is.

A történet fontosabb szereplői:

A – a világjáró, fesztiválozó
security 1, security 2 – az első kicseszett velem, a másik segített
BB, KR, Szöszi – a HIM rajongó lányok
SZ.B – a vörös
pogózó emberek – tombolás Aurórán
B.L – az egerszegi csaj
N.R – volt kolléganő (faszán elkerültük egymást)
Á – jó fej fickó a Restiben
ecsetfejű gang – a Holdról jöttek, szerintem ott volt házibuli

 

A KÉSZÜLŐDÉS

Természetesen senki nem ért rá rajtam kívül, vagy éppen nem volt pénze, közelebbi ismerősök közül. Úgyhogy magam vágtam neki az országnak. Ráértem nyolckor kelni mert háromnegyed tíz körül indult a vonat. Röpke három óra az út, nulla átszállás, hamar ott leszek. Felkaptam a Demented Are Go pólót, kedvenc ingemet, terepgatyát és rongy bakancsomat, új kedvenc napszemüvegemet (negyedik amit elhagyok) és rengeteg zsetont. Lemásztam a Penny-be, gondoltam veszek útravalónak egy üveg SZKÁCCSot (megszokásból) és három darab kaját mert a feszten úgy is drága lesz minden. Az állomáson vettem egy fél literes ásványvizet mert már előre sejtettem, hogy mire fogom használni.

AZ UTAZÁS

Hamar elment az utazás. Szürcsölgettem a SZKÁCCSot. Kicsit émelyegtem tőle, talán mert húgy meleg volt a pia? Nem tudom. Az idő szép volt, bár a hangulatom ingadozott. Éhenkórászokat meg Ramonest hallgattam felváltva. Közben az elmúlt hét eseményei jutottak eszembe. Meg azon agyaltam, hogy érdemes lesz e elkölteni egy rakás pénzt a Rockparton. Az ablakból megpillantottam egy napraforgó mezőt, erről a Kyros vs. Diamante harc jutott eszembe a One Piece-ből, aztán meg a Macskajajj c. filmből egy jelenet. Mekkora kocka vagyok. Pár üléssel szemben egy cuki barna csaj kötötte le a figyelmemet, rövid ideig. Veszprém környékén meg már kezdett megütni a pia. Kikapcsoltam a zenét és elkezdtem figyelni az állomásokat, hogy mikor érünk oda. Szerencsére nem egy várossal előbb szálltam le (igen volt már erre is példa).

IMG_20150801_121637

ÉRKEZÉS FEHÉRVÁRRA

Első ami feltűnt, hogy felújítás alatt áll az állomás épülete. Valami elterelő folyosón haladtunk, a főépület belseje romokban. A jegypénztár meg egy külön bódéba volt beépítve. Nagyjából emlékeztem tavalyról, hogy az állomáshoz kurva közel található a fesztivál területe: a MÁV pálya. Csak az nem ugrott be, hogy jobbra vagy balra kell menni. Na mind1, elindultam valamerre és leültem egy arc mellé a földre. Bemutatkoztunk ( ő A.) egymásnak, Felvidékről jött és nem bírta tovább a strapát, ezért úgy döntött, hogy hazamegy a negyedik napon. Beszéltünk vagy húsz percet, fesztiválos, koncertes élményeinkről. Beszélt a pesti Slipknot-ról (nem az én világom), meg az itteni Sabaton-ról (ez meg pláne), de még valamelyik Exploited buliról is. Megkínált cigivel, elfogadtam. Ami azt jelenti, hogy már semmiképp nem voltam józan, viszont még K.O. sem. Józanon nem jellemző, hogy rágyújtanék. Én viszonoztam a gesztust és adtam neki SZKÁCCSból, amúgy is úgy éreztem, hogy ezt ma már nem bírom meginni. Kellett a segítség. Rövid volt az út? Főleg Dunaújvároshoz képest. Ha 6 órát utazok akkor lehet elfogyott volna. A maradék wiszkyt átöntöttem az üvegből a fél literes ásványvizes palackba (szóval ezért vettem a vizet), a kaját pedig az övemre kötöttem zacskóstul. Kértem egy kis útbaigazítást, neki jött a vonata (jobbra kellett menni egyébként…).

IMG_20150801_150409

A FESZTIVÁL TERÜLETÉNEK FELFEDEZÉSE

Egy hosszú lépcsőre emlékszem meg a kedves securitysre. Mondtam már, hogy imádom őket? Nem értem amúgy… Rockmaratonon, de még Alterábán is simán bevittem bármit, itt miért nem sikerült? A kajámat le kellett tenni, átkutatott a faszi, ki kellett vegyem az alsógatyámból a SZKÁCCSot, miután felhúzta a pólómat és kitapogatta.. Kérdi mi ez? Mondom tea. Beleszagol: szerinted ez tea? (mondjuk tök mind1 mit mondok, a teát se lehetett volna bevinni xD) Utána meg mondja pakoljam ki a zsebeimet, nincsenek e nálam kések és szúrófegyverek. De…mi vagyok én bazmeg mimetikus polialoid (T1000-es)? Próbálom puhítani az embert, hogy mi van ha később visszajövök miután megittam, mégse maradjon már náluk a drága piám. Azt mondta eljátszottam az esélyemet, menjek be, a cucc ottmarad nála, vagy pedig levágja a karszalagomat. Hát… ez jól kezdődött..

Fiatal volt az idő és szép. Erősen sütött a nap. Ettem egy gyrost és ittam két sört. Valahonnan szereztem egy programfüzetet és nagyjából elterveztem, hogy miket fogok megnézni. Ami furcsa volt, hogy a terület teljesen máshogy nézett ki mint tavaly, nem igazán tudtam mi merre van. Továbbá nem kaptam kempinges szalagot, de még kempinget se láttam..

Kiszúrtam egy pólóárust, őket szeretem mert mindig találok valami érdekeset: ezúttal egy Sons of Anarchy pólót sikerült beszerezni. Mivel nem volt nálam táska ezért ráhúztam a DAG-os felsőre. Áh, nem volt melegem két pólóban meg egy fekete ingben. Megnéztem még 1-2 boltost meg pultot, de más venni valót nem találtam. Jó..tetszett a Heisenberges póló, de pénzt szórni se akartam.. annyira. Voltak ilyen kapuk amik alá ha beálltál akkor vízzel locsolt, az marhára tetszett, főleg így a tűző napon. Jól esett. Utána sikerült bemennem oda ahova nem szabad. Ekkor találkoztam egy jó fej őrrel. Nem zavart ki a picsába. Útbaigazított melyik színpad merre van, mit hol találok, tőle is szereztem programfüzetet. Tényleg jó fej volt és segítőkész. Talán csak a FEZEN Klub érdekelt egy kicsit (Sleepless, Auróra), gondoltam az lesz az én úti célom. Megjegyeztem merre kell menni, miután az őr abba az irányba mutatott. Legalábbis azt képzeltem, hogy megjegyeztem.

IMG_20150801_184017

De még mindig nagyon fiatal volt az idő. Talán délután egy óra lehetett. Kiszúrtam a Kalinka nagyszínpadot, muzsika jött onnan. Láttam, hogy a színpad előtt tanyázik egy sornyi ember. Mondom megnézem mi folyik itt. Közölték velem, hogy az ott a HIM gitárosa, a HIM tagjai hangolnak, vagy próbálnak vagy mit csinálnak. Ja, hogy úgy. Tudnom kellett volna? Na szóval itt megtaláltam a legelkötelezettebb HIM rajongókat. Délben foglalják a helyet az első sorban arra a koncertre ami este 10-kor kezdődik. Engem valahogy tökre hidegen hagyott, hogy lesz HIM. Igazából már 13 évvel ezelőtt sem szerettük őket. Na szóval a HIM rajongó lányok, elég jól elvoltam velük, a nevük itt szerepel a noteszemben: BB, KR, a harmadik nincs felírva: ő csak legyen Szöszi megkínáltak cigivel (innentől kezdve kb mindenki akivel szóba álltam vagy cigivel vagy sörrel kínált), én meghívtam őket sörre. BB volt a legjobb fej közülük, fészen még pl. ma is beszéltem vele. A Szöszi kicsit olyan flegma volt velem, közölte, hogy nem jövök be neki (na és?) 16 évesnek tippeltem, a viselkedése és a testalkata alapján, de mindhárman húszasok voltak. Egyébként egyszer vette le a napszemüvegét és akkor láttam, hogy még csak nem is szép. Többféle téma előkerült, többek között az, hogy szerepelni fognak egy blogbejegyzésben. Szöszi közölte, hogy neki három blogja is van, kért tőlem pár üres lapot az útinaplóból (remélem nem azokat adtam neki amire már írtam, mert az megmagyarázná, hogy miért nem jegyeztem le a fesztivál eseményeinek 60 %-át). Még azt is megtudtam tőlük, hogy a HIM hülye szívecskéjének külön neve van: heartogram vagy micsoda. KR-el volt egy olyan beszélgetésem mialatt a következőt kérdeztem: “Ha lesmárollak akkor megpofozol?” Közölte, hogy “az előbb nyomultam két barátnőjére, szóval igen”. Hm..nem rémlik, hogy annyira nyomultam volna, pláne, hogy BB-nek a pasija is előkerült. De ha már ilyen egyértelműen lekoptatott: gondoltam nem érdemes tovább szórakozni vele. Még voltak ott páran ebben az “első sor társaságban”, csináltunk képeket, meg dumáltunk, emlékszem egy srácra is, de a neve nem ugrik be.

IMG_20150801_204414

Ezután már fogalmam nincsen merre indultam. Az fix, hogy ittam, ittam és ittam, ez az egy biztos mert totál összefolyik minden, ha belegondolok alig tudok felhozni konkrétumokat. A jegyzetelést meguntam, itt be is fejeződtek az írott oldalak. Az utolsó szó az, hogy “raszta” … fogalmam nincs mire vagy kire vonatkozik. Ezután már csak másnap jegyzeteltem.

TOTÁLIS KÁOSZ

Hogy eztán mi történt azt most fotók alapján próbálom összeszedni. Szerintem elmentem sörért mert valami pultok meg sörsátor van lefényképezve. Utána Road koncerten vagyok, ami szerintem ugyanazon a színpadon lehetett mint ahol a HIM próbált vagy micsinált. Mi a francot kerestem én ott? Nem is szeretem őket. Itt már kurva nagy volt a tömeg. Kisebb lökdösődés, meg headbangelés rémlik, továbbá itt találkozhattam B.Sz-el először, aki vörös volt és szeplős. Nevét csak onnan tudom most megállapítani, hogy facen megtalált valahogy.. (állítólag elárultam neki a keresztnevemet meg, hogy melyik városból jöttem). Arra emlékszem, hogy összevissza szétnyaltuk egymást, meg mindenhová nyúlkáltam. Fotóztak minket, nem tudom kik, meg mi is csináltunk képeket. Olyan jelenetek ugranak be, hogy a seggemet csapkodja és kijelenti, hogy én egy ribanc vagyok. xD Egy barátnőjével volt egyébként. Innentől hármasban mentünk összevissza. Most meg kell néznem a programfüzetet, hogy valami támpontot találjak a bejegyzés folytatásához…

A Road után Irie Maffia lépett fel valamelyik másik színpadon. Azon tuti, hogy ott voltunk mert másnap beugrott. De, hogy én ott megint mit csináltam? Fogalmam nincs. Péterfy Bori, Anna, Sleepless ezek egyáltalán nem ugranak be, hogy bármelyiket láttam volna. A képeket nézve voltam Lordon, kb egy számukat se ismerem, meg soha nem érdekeltek különösebben, de ott voltam és a programfüzet szerint is stimmel mert Road után és Auróra előtt játszottak, idő szerint. Ezután látok egy fotót: vörösen izzó színpadról. Gőzöm nincs kik lehettek. Majd azt biztosan tudom, hogy valahogy a FEZEN Klubba teleportálódtam mert innentől konkrétabb emlékeim vannak.

SZERK: B.SZ most írja, hogy Irie Maffia felénél otthagytam őket és utána barátnője látott engem Péterfy Borin. Lehet, hogy ez nem hülyeség mert a programfüzet alapján Irie alatt volt Lord és a fényképek szerint én jártam Lordon, továbbá Irie után lépett fel Bori. Bori pedig Auróra előtt volt, tehát nem kizárt, hogy ott is jártam.

FEZEN KLUB: AURÓRA

Itt már biztosan mondhatom, hogt B.SZ-ék nem voltak velem, de ezt ő meg is erősítette a mai nap folyamán. Meg eszembe jutott, hogy párszor leesett a napszemüvegem, de valaki mindig visszapattintotta a lencséjét. Na szóval az Auróra koncert, egy az egyben ugyanaz az élmény volt mint Alterábán. Tombolás, pogó, lökdösődés, egymás itatása. Úgy rémlik, hogy négyszer kerültem a földre, de mindig felszedett valaki. Az utolsónál úgy szétment a bokám, hogy egy ideig rá se tudtam állni, de még mindig fájdogál. Bekaptam több erőteljes csapást is, egyet a fejemre, meg is tántorodtam akkor, másikat a hasamba. A padló kibaszott síkos volt a sok kifolyt sörtől és lecsapódott verejtéktől. Mozgás közben alig lehetett talpon maradni. Kibaszott meleg volt és nagy tömeg, ott bent a zárt klubban, mindenkiről ömlött a víz. Emlékszem egy mondatra, mikor éppen fújtattam és próbáltam erőt gyűjteni, egy csávó kérdése: “kurva meleg van mi?”. Persze két fújtatás között itatták egymást a pogozó emberek. Én megint énekeltem lökdösődés közben, vagy éppen üvöltöttem, hogy “Nincs térerő” stb… Hu de készen lehettem már. A koncert után még ledőlt pár sör. Ragadtam az izzadtságtól, bűzlöttem és tiszta dzsuva volt az ingem és fájt mindenem. Most ugrott be, hogy utána egy sráccal kielemeztük az összes Auróra lemezt.

IMG_20150801_220437

JÓZANODÁS

Ülök egy padon valahol a FEZEN Klub előtt.  Lehajtott fejjel. Vacogok, nagyon fázok. Se időérzékem se semmim nincsen már. Emlékszem, hogy kétszer hozzám szóltak: “Jól vagy?” … “Ahaaaa”. Azt se tudom, hogy ugyanaz az ember volt e. Közben jöttek mentek körülöttem a fiatalok, beszélgetéseket hallottam, néha felnéztem: sokan voltak. Nagyjából érzékeltem a külvilágot. Okádtam egyet, vagy kettőt. A bakancsomnak új színe lett. Nem voltam a toppon na.. Mennyi idő telhetett el, talán egy óra? Valahonnan erőre kaptam és elindultam, összevissza támolyogva, különböző zsákutcákba érve. Majd megint a Klubban kötöttem ki. Vettem egy Pepsit és leültem valami emelvényre. Kortyolgattam és nézelődtem. Valami csávó nyomatott számokat egy pultnál. A programfüzet szerint Dj Gömbinek kellett lennie. Ráadásul a programfüzet azt is megmondja, hogy már hajnali fél kettő után járt az idő, akkor valóban legalább egy órát döglöttem a padon.. Továbbá sikerült kimaradni a Háliwúd Rózból ami szintén a FEZEN Klubban volt és elméletileg a HIM-ből sem láthattam semmit. Na szóval csak bambultam. Az emberek táncoltak Dj Gömbire, rémlik egypár Tankcsapda szám meg Nirvana, meg ilyesmik. Egy csávó két fokkal lejjebb aludt akár egy hulla. Egy férfi odaszólt nekem, hogy látom józanodsz. Ismerős volt, de nem tudom honnan. Fent az emeleten megpillantottam egy sziluettet, na mondom ő meg csak nem a B.L? Egy egerszegi ismerős. Tutira ő. Néztem egy darabig. De nem intett, meg semmi. Pedig a körvonalai alapján tuti ő az. Nem éreztem motivációt semmire. Csak ültem ott, lazultam, figyeltem a környezetet és józanodtam. Még megittam két Pepsit. Az egyik nyert egy csipszet. Talán egy fél óra elteltével elmozdultam a helyemről és körülnéztem a Klubban. Feelinges, kicsit lepukkant hangulatú hely. Emlékeztetett a régi Grabóra egerszegen. Közben mobilneten üzengettem egykét ismerősnek. Előtte nem mondanám, hogy ráértem ilyesmire. Kaptam olyan infókat D.R-től (akivel Rockmaratonon találkoztam), hogy közös ismerősünk B.L éppen a FEZENEN van. T.E-től pedig azt, hogy N.R is FEZENen van, nem találkoztam-e vele (?). Hát nem.

Valahogy feljutottam az emeletre. Ahol láttam egy Twin Peaks-féle vörös szobára emlékeztető placcot, egy darab régi lámpával meg kanapéval. Ott aludt egy fickó, meg 1-2 csaj. Továbbá találkoztam B.L-el. Tényleg őt láttam a földszintről. Nagyon fáradt volt, hol lefeküdt a placcra, hol felült. Mutattam neki fotókat, hogy ez meg ez szerinte micsoda vagy melyik koncert lehet.. Valamit segített. Közöltem vele, hogy sajnos alig emlékszem valamire. Totál hulla voltam én is. Egy srác aki vele lógott leöntött egy korty sört az emeletről egy faszi fejére. A faszi feljött.. és valamit ők ott beszéltek. Tovább nézelődtem az emeletről. Láttam, hogy az a srác még mindig alszik aki két fokkal alattam ült. Az emberek még mindig táncoltak. DJ Gömbi még mindig elemében volt.Én még mindig vacogtam és rohadtul fáztam. Pedig B.L szerint dög meleg volt ott bent. Meguntam az egészet, olyan fél négy lehetett, otthagytam a Klubot.

IMG_20150802_034226

MÁSNAP: FESZT VÉGE

Már józan vagyok. Nincs meg a napszemüvegem. Leszarom. Megszokott. Mászkáltam egyet összevissza. Megnéztem a Kalinka Nagyszínpadot. Húszmillió műanyag, söröskorsó hevert a placcon. Rugdaltam őket. Sehol Egy lélek. Messziről ének hallatszott. A hangok irányába mentem. Az egyik asztalon találtam egy komplett tepertős kenyeret, uborkával és hagymával. Megettem. Jólesett. Büdösebb már nem leszek úgyse. Megnéztem a karaokézó embereket. Aztán úgy döntöttem ideje lelépni. Nagy nehezen megtaláltam a kijáratot. A táblán ez állt: “FEZEN, találkozunk jövőre” vagy valami ilyesmi. Az őrtől nem köszöntem el.

Lemásztam az állomásra. Megvettem a vonatjegyet. Drága. A nő azt mondta, hogy nagyon sokára jön a vonat, biztos kérem e. Há na ná, hogy.. valahogy haza kell jutnom, nem? Reggel négy óra volt és 07:18-kor jött a vonat. Kiültem a peronra, a földre, egy oszlopnak támaszkodva. Egy csaj ugyanezt csinálta, totál készen volt. Jöttek, mentek a fiatalok, van e cigim, tudom e mikor jön a pesti vonat, stb. Nem volt semmim és nem tudtam semmit, csak azt, hogy 3 órát kell várnom. De ha már cigit kért tőlem az egyik gondoltam iszok az ásványvizéből. Elgurult előttem egy rokkant csávó ilyen három kerekű, robogó szerűséggel. Az volt a “rendszámtáblájára” írva, hogy BUDAFUCKINPEST. Megnéztem ahogy leengedik azt a rámpa bigyót és felemelik a vonatra. Nézelődtem még egy darabig. Aztán úgy döntöttem, hogy otthagyom az állomást mert teljesen megkattanok a várakozástól.

MÁSNAP: RESTI

Bementem a Restibe. Azzal a szöveggel állítottam be a pultos sráchoz, hogy “Helló. Kérek valami alkoholmenteset.” Néz rám értelmesen. Kérdeztem mit ajánlasz. “Hát van Pepsi.” – “Jó lesz.” Közben a pultnál elkezdett röhögni egy faszi. Aszongya: “Te nem vagy normális. xD Alkoholmenteset. Te nem vagy normális, komolyan mondom” Majd folytatta a röhögést. Ebből indult ki egy kb órás beszélgetés. Meghívott egy páleszre (sikerült rávennie azért is), aztán egy kávéra: legjobb kombó… Beszéltünk kb mindenről. Fesztekről, munkáról, családról, az országról, külföldről, a szar helyzetről. Ő egyébként az akit Á néven említettem meg a fontosabb szereplők között, 50 éves munkásember. Kétszer kijelentette, hogy imád engem.. Örült neki, hogy felírtam a naplómba (amit azzal a céllal vezetek, hogy részeg emlékeim ne vesszenek el). Ettől ő jobban érezte magát, továbbá attól is, hogy nekem jól esett a pálinka. Aztán meghívta kávéra a két pultost.. Egyébként az egyiket főnök úrnak szólította, az hiába mondta, hogy ő nem főnök. Hát Á már biztos nem volt józan, vagy még nem.. Mikor kérdeztem, hogy várja e otthon valaki: azt mondta reméli, hogy nem. Volt egy macskája amit elütött és elásott a temetőben. De szerencsére nem jött vissza mint abban a filmben… Jah mondom Állattemető? Vagy mi van? A Ramones-nak van egy ilyen száma. Nem vágta. Csak a filmet. A beszélgetés után egyszer csak szó nélkül otthagytam, ahogy az nálam lenni szokott. Hiába volt rendes és szórakoztató. Én akkor is otthagytam.

MÁSNAP: ÁLLOMÁS

Már nem kellett olyan sokat várni. Föl alá járkáltam az állomáson, ücsörögtem. Messziről megpillantottam N.R-t. De elindult a másik irányba. Szerintem nem vett észre. Jött a gépe.

Jó ideig nem történt semmi. Majd beérkezett egy vonat. Egy csapat ecsetfejű szállt le. Nagyon durván néztek ki. Mint akik most jöttek egy holdutazásról. Olyan kómásak voltak. Az egyik kérdezte a másikat, hogy van e fájdalomcsillapítója. A harmadikat úgy kellett támogatni mert nem bírt menni. Én nem tudom ezek honnan jöttek, csak bámultam őket, álltam a peronon és jött velem szembe ez az ecsetfej csapat. Az egyikük belém jött, vagy én mentem neki? Nem is tudom igazából. Megállt és elkezdett engem okítani vagy 2 percen keresztül. Totál összefüggéstelennek tűnt az egész monológ. A tömeg már továbbment. Mondtam neki, hogy bocs. Látszott rajta, hogy nem volt tiszta. Én azt mondanám betépett, az ing széttépve lógott rajta. A monológja közben tett felém egy támadó mozdulatot, elhajoltam. Készen álltam rá, hogy ebből még bunyó is lehet. Kezdtem ingerült lenni. Majd megjelent az egyik haverja és mondta neki, hogy gyere már bazmeg, te hülye. Gyere már. Aztán kezet fogtam fele és elköszöntem, ő is köszönt, majd hozzátette, hogy legközelebb nézzek előre. Az egész olyan gyorsan zajlott le. Jobb, hogy nem lett bunyó. Amúgy is fájt a bokám.

Most erről a szituációról ez a jelenet jutott eszembe:

HAZAÚT

Nagy nehezen kisütött a nap. Már nem vacogtam. Lemerült a telóm, zenét se tudtam hallgatni. Dög unalom volt az egész és baromi hosszúnak tűnt. Ukknál felszállt a vonatra B.L és két csávó. Én nem tudom milyen vonattal jöttek el Fehérvárról meg, hogy hány órát vártak Ukkon. Biztos akkor jöttek el mikor Á-val dumáltam. Olyan dél körül értem haza. Délután háromig neteztem. Étvágyam semmi. Aztán lefeküdtem és egészen hajnali 3-ig aludtam. Totál kipihenten ébredtem. Várt a meló.

Ennyi lett volna a beszámoló. Kösz, hogy elolvastátok.

Hétvégén Rockpart. De nem vagyok benne biztos, hogy el akarok menni. Túl sokat költekeztem mostanában.

BTW meghozta a postás a Kirby: Triple Deluxe-ot. 😀

11816982_922672197789723_2092035531983556915_n

 

 

 

 

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

