Helyzet #24

12625624_147612342284329_1709956456_n

Teljesen random és érdektelen poszt következik. Sziasztok. 😀

Megszólalt az ébresztő (The Tossers – Good Morning Da). Ránéztem az órára: 14:30. Kissé bepánikoltam és rám tört valami elveszettség érzés ahogy szép lassan kezdett visszatérni belém a tudatom. Nem értettem hol vagyok, nem tudtam milyen nap van, semmit. Mint akit most rángattak ki valami másik világból, vagy a hipertérből ugrottam elő? Gyorsan benyomtam a gépet, tettem be pörgős punk zenét és ittam egy Tullamore Dew-t, hogy képbe hozzam magam. Jahm, mostanában whiskeykre vadászom. Írt szoktam szopogatni: Tullamore, Jameson, ezekhez könnyen hozzá lehet jutni. De van egy üveg Jack-em, az is nagyon fincsi. Új életcélom, hogy végigkóstoljam az összes brandet. Úgyhogy ha gondoljátok dobjatok meg valami single malt scotch-csal, nem utasítom vissza. (a kommersz szkáccs vedelésről leszoktam, azt csak a nyári fesztiválszezon hozza ki belőlem). Na szóval Tullamore meg a punk hatására visszatért belém az értelem: reggel fél8-kor értem haza éjszakás műszakból. Végigaludtam a 70 perces buszozást. Annyira készen voltam, hogy hazaéréskor kidőltem mint egy krumplis zsák. Szerda délután van, vagyis jó reggelt, kettő napon vagyok túl, most kezdődik a harmadik és szombat este nem akarok túlórázni. Szóval minden szép lassan tudatosult bennem, hogy hányadán állok. Ránéztem a telómra: délben keresett a futár. Felhívtam, hogy mit akart. Nála volt az Alapítvány Pereme 1-2 könyv. Olyan mélyen aludtam, hogy nem hallottam mikor csörgetett, azt mondta, hogy majd holnap elhozza megint a cuccot. Aztán leesett neki, hogy mégis elhozta, csak más vette át helyettem, aki “itthon volt”. Kimentem a konyhába és az asztalon állt a csomag. Yay! Jahm, szóval mostanában megint sokat olvasok. Már amennyire időm engedi. Orwell 1984 regénye hozott vissza a papírlapok világába. Már több mint 10 éve el akartam olvasni, nagyon bejött és nagy hatással volt rám. Pár nappal utána antikváriumi kotorászásom során rábukkantam az Asimov féle Alapítvány trilógiára és most annak a beszippantása alatt állok, a harmadik könyvnél. Időközben levadásztam a sorozat mind a 7 könyvét vagy 3 különböző helyről. Beszereztem a Robot Sorozat első kötetét, meg valami Űrvadászokból is párat. El vagyok látva. Csak az a baj, hogy too many books so little time.

Ennyi lett volna a reggeli beszámoló. Nem tudom mi értelme volt, de legalább írtam valamit, nem igaz?

Előrelátható tervek a 2016-os évre:

  • Otthagyni ezt a kurva gyárat mielőtt végleg begolyózok
  • Várni a jó meleg nyarat, részt venni a fesztiválokon és minél több koncerten, közeli és távoli ismerősökkel
  • Kiolvasni Asimov sci-fi regényeit és Bradburry-től a Marsbéli Krónikákat
  • Új életet kezdeni valami utópisztikus kommunában
  • Sokat futni vagy meditálni (jam megint elkezdtem a kocogást)
  • Régen befejezett játékokról bejegyzést írni mert volt rá kérés
  • Még valamit akartam de elfelejtettem

Ja igen! Rajzolni, rajzolni, rajzolni kéne! És ne feledjétek: Stout it makes you thick, and it makes you thin and lazy
Irish whiskey drives me nuts whiskey makes me crazy!

Címkék:

Vélemény, hozzászólás?

